nestalo se vám někomu a případně jak jste řešil zvlněný přední kotouč? První se měnil ve 12tkm (při koupi bazarovky), teď mám 25tkm a je křivý znovu, oba originály Honda. V servisu nejsou schopni určit, proč se to děje - zámek na přední kotouč nepoužívám, nějak dramaticky nebrzdím, že bych do toho někde bouchnul o obrubník si naprosto nejsem vědom a jiný důvod nás nenapadl. Nechci za dalších 12tkm kupovat třetí kotouč:/ Díky.
Svého času na vlnění kotoučů hodně trpěli jedničkové oktávky. Také si majitelé mysleli že to je špatným materiálem kotoučů, ale byla to kombinace zvětšené vůle uložení ramen nápravy a totální neschopnosti mnoha mechaniků to pořádně opravit
Podle meho zvlnit kotouc na skutru neni mozny prostym brzdenim, nejsou jen zatuhle nyty? Je plovouci = musi mit ve vsech nytech znatelnou vuli. Prach z desticek a rez ji vymezi a pak zacne pri brzdeni vibrovat.
2 reakcí na tento příspěvek Zvlněný přední kotouč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvlněný přední kotouč
1 reakcí na tento příspěvek Zvlněný přední kotouč
Slávek-TDM píše: keto> dotahovaci moment ceho? Vzdyt Forza 300 ma plovouci kotouce, pokud obrazky neklamou...
to moc na plovoucí nevypadá
crestik píše: je zvlněný, nebo má různé tloušťky po obvodu?
To je dobrá otázka Pokud při brždění kope, nemusí být jen zvlněný ale může být probržděný od příliš tvrdých destiček. Obzvlášť, pokud kupuješ pořád ty samé destičky, do kterých v rámci úspor sype výrobce místo měděného pojiva železné špony.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvlněný přední kotouč
keto píše: Ještě mne napadá, špatný dotahovací moment, ono ty kotouče potřebují mít i po dotažení možnost se teplem volně roztahovat a stahovat, když jsou přetažené, tak se kroutí, proto je důležité je správně dotáhnout a na závit šroubů kápnout zajišťovací přípravek, aby se nepovolovaly.
Hele to vychazis z neceho strojarsky podlozeneho nebo si to cucas z prstu?
1 reakcí na tento příspěvek Zvlněný přední kotouč
assassin píše: Hele to vychazis z neceho strojarsky podlozeneho nebo si to cucas z prstu?
Tohle je zkušenost z kotoučů na kole, tam tomu tak je, takže jsem to tady nadhodil, možná se to u motocyklových nestává, protože je to tlustší kus železa, ale možná, že ano. Netvrdím, že tomu tak je, jen to dávám jako možnost, když už dotyčný mění kotouč opakovaně a ani servis si s tím neví rady, tak je dobré vzít v úvahu co se dá.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rebus s olejem Honda Forza 300 | jsmach | 7 | 17.6.2024 v 16:19 Krautkopf |
Utahovací moment variátoru a spojky Honda Forza 300 | Koryč | 7 | 18.1.2024 v 22:02 Koryč |
Original kufr Honda Forza bezklicovy Honda Forza 300 | StK323f | 0 | 8.8.2022 v 19:09 StK323f |
Honda Forza 300 - jízdní vlastnosti Honda Forza 300 | Marty1077 | 14 | 12.3.2022 v 10:23 JoskaH |
Držák na mobil Honda Forza 300 | standa13 | 1 | 14.12.2021 v 21:13 Jarda350 |