globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stáčení moto brzdového kotouče
 
3.1.2023 v 17:36
Na jedné moto mám zřejmě zvlněný nebo nějak špatně obrzděný přední kotouč. Při brzdění je v páčce cítit jak pulzuje a stejně tak brzdný účinek je pak nerovnoměrný. Kotouč jsem měřil mikrometrem po obvodu a překvapivě má téměř po celém obvodu shodnou tloušťku. Snad až na jedno místo, kde jsem měřil nějaké odchylky v rámci setin. Nicméně jinak je kotouč v dobrém stavu a tloušťce téměř odpovídající novotě. Standard je myslím 5mm, měřil jsem něco kolem 4,95 a minimum 4,5 mm.

Prohledal jsem fórum a většina příspěvků na to téma je roky stará. Než koupím nový kotouč, chtěl jsem zkusit variantu "opravy". Nemáte někdo tip na člověka, firmu co toto dělá, ideálně s nějakou vlastní zkušeností a jestli se to vůbec vyplatí. Orig kotouč vyjde ai na 4 000,-.

Předem díky za tipy.

1 reakcí na tento příspěvek Stáčení moto brzdového kotouče

4.1.2023 v 10:45 | Nahoru | #1
Mně teda vždycky když na autě "kopaly" kotouče, tak skoro nikdy nebyl problém přímo v kotoučích , ale vždy byl problém v náboji nebo uložení kotouče na náboji. Píšu skoro, protože jednou se mi to stalo hned po výměně nových disků a tam byl evidentně problém s kvalitou výstupní kontroly - byla nerovně vyrobená dosedací plocha na náboj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stáčení moto brzdového kotouče

4.1.2023 v 17:29 | Nahoru | #2
Slávek-TDM> tenhle problém mě teď čeká na na dodávce. Kope to už tak, že se s tím nedá skoro jezdit. Tak snad to nebude ještě nějaká jiná zaludnost. Tam už jsou kotouče teda na minimu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist