Téma: KTM 690 Duke 2019 (Track Pack-nahrátí módů: Rain/Street/Sport)
4.1.2023 v 19:49
Přatelé, prosím, řešil jste někdo u KTM 690 Duke r.v. 2019 nahrátí příplatkového balíčku (TRACK PACK ) jízdních módu Rain a Sport? Vyhlédnul jsem si jednu KTM 690 Duke na bazaru, která byla při koupi zavřená na 32 kW, tudíš nebyl instalován balíček jízdích režimů Rain a Sport. Pak byla motorka otevřena na 53,7, ale nebyl nahrán příplatkový balíček, který si prý přikupoval při koupě nové motorky-u nové motorky se dotyčný rozhodl, jestli si chce připlatit. Takže podle informací, je tam jen jízdní mód "Street". Jelikož chci tento model 2019 jen v oranž.barvě s oranž ráfkama, tak bych do té motorky šel i přes to, že bych pak investoval těch 9 tisíc-tolik totiž stojí ten příplatkový balík. Trochu mě to ale překvaplo. Jjelikož jsem pročetl a prohlédl vše možných recenzí a témat ke KTM 690 Duke, ale s tím, že by tam nebyly aktivovány tyto dva mód (Rain/Sport) jsem se nesetkal. Všude se mluvilo a psalo o tom, že motorka má tři jízdní režimy, ale nikde ani slovo, že jsou jen jako příplatkový balíček "TRACK PACK". Asi bych pak neměl problém dojet do KTM aby mi ten příplatkovej balík map a dalšího nahráli, ale mám trochu "paranoickej" strach a obavy z jakýchkoli problémů, které někdy při takových věcech vzniknou. Jednou jsem trochu krkolomě řešil nahráti ostré mapy do původně zavřeného 390 Duka a byl s tím (ve Vlašimi) nějakej vopruz. Tehdá jsem musel dojet do KTM Praha a tam to proběhlo bez porblému. Tak se ptám, jestli se s instalací tohoto příplatkového balíku někdo setkal? ...nebo mi prostě dokáže k tomu něco říci...?
Naposledy editováno 23.01.2023 06:50:59
Naposledy editováno 23.01.2023 06:50:59
2 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Duke 2019 (Track Pack-nahrátí módů: Rain/Street/Spor...
Ahoj, mapy v Dukovi znát rozhodně jsou, ale za ty prachy nevím, jestli stojí. 99% jezdím na základní street. Koní je ve všech režimech zhruba stejně. Duke nemá tolik síly, aby potřeboval dusit. Mění se průběh reakce na plyn:
Sport ti naloží na pár milimetrech plnej. Je to zábavný, ale náročný na pozornost. Do známých zatáček na pár minut super. Po pár kilácích mě to obvykle vybziká a přejdu zase rád na street. Přejedeš před zatáčkou bouli a je problém neprojet ji rovně. Ve městě ti bez problémů na rozjezdech posílá kolo do vzduchu.
Street (základ) je univerzál, fakt se s tím dá žít furt. Při taháni nemusíš přehmatávat po plynu a v dešti nevyděsí.
Rain jsem si hodně oblíbill. Duke je na blbnutí, všude píšou, jak je nic moc do města a na cestování. Dej si do města nebo na dlouhý štreky rain, uklidní se motorka, uklidníš se ty. Moto se začne klepat při výrazně nižších otáčkách a při opatrném přidávání plynu neklepe vůbec (myslím takové ty ošklivé stavy, kdy to vypadá, že se utrhl motor z rámu, čtyřválec to z něj neudělá). V kolonách nebudeš muset spojkovat, dokud nepřidáš moc plyn. Používal jsem rain režim při cestování docela dost. Nejvíc na šotolinách a na jugošským klouzavým asfaltu - když ti jde v každý zatáčce zadní kolo ven, přestane to být zábavný. Je to ale víc o hlavě než o motoru. Když jsi utahanej nebo vystresovanej, je tma nebo leje, nechceš, aby vysírala (ehm, bavila) ještě motorka. Máš pár desetinek sekundy si všechno líp rozmyslet.
Mapy nahrával Racetool Praha do nové motorky a mám pocit, že na to byla akce. Jsem druhý majitel, víc detailů dát nemůžu. Normální cena map je na můj vkus přemrštěná, podle mě aby co nejvíc odlišili verzi R, která je má v základu.
Sport ti naloží na pár milimetrech plnej. Je to zábavný, ale náročný na pozornost. Do známých zatáček na pár minut super. Po pár kilácích mě to obvykle vybziká a přejdu zase rád na street. Přejedeš před zatáčkou bouli a je problém neprojet ji rovně. Ve městě ti bez problémů na rozjezdech posílá kolo do vzduchu.
Street (základ) je univerzál, fakt se s tím dá žít furt. Při taháni nemusíš přehmatávat po plynu a v dešti nevyděsí.
Rain jsem si hodně oblíbill. Duke je na blbnutí, všude píšou, jak je nic moc do města a na cestování. Dej si do města nebo na dlouhý štreky rain, uklidní se motorka, uklidníš se ty. Moto se začne klepat při výrazně nižších otáčkách a při opatrném přidávání plynu neklepe vůbec (myslím takové ty ošklivé stavy, kdy to vypadá, že se utrhl motor z rámu, čtyřválec to z něj neudělá). V kolonách nebudeš muset spojkovat, dokud nepřidáš moc plyn. Používal jsem rain režim při cestování docela dost. Nejvíc na šotolinách a na jugošským klouzavým asfaltu - když ti jde v každý zatáčce zadní kolo ven, přestane to být zábavný. Je to ale víc o hlavě než o motoru. Když jsi utahanej nebo vystresovanej, je tma nebo leje, nechceš, aby vysírala (ehm, bavila) ještě motorka. Máš pár desetinek sekundy si všechno líp rozmyslet.
Mapy nahrával Racetool Praha do nové motorky a mám pocit, že na to byla akce. Jsem druhý majitel, víc detailů dát nemůžu. Normální cena map je na můj vkus přemrštěná, podle mě aby co nejvíc odlišili verzi R, která je má v základu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Duke 2019 (Track Pack-nahrátí módů: Rain/Street/Spor...
mordy píše: Ahoj, mapy v Dukovi znát rozhodně jsou, ale za ty prachy nevím, jestli stojí. 99% jezdím na základní street. Koní je ve všech režimech zhruba stejně.
Díky za odpovědi. Ještě se optám,...předpokládám, že po zhasnutí motoru si nastavení "mapy" pamatuje...?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Naháč se zátahem v nízkých otáčkách... [1, 2] KTM Duke 690, BMW F 800 R | bjj_ | 58 | 16.9.2024 v 15:06 Smog_Phantom |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Duke 690 - dílenská příručka KTM Duke 690 | D0BR0S | 0 | 10.9.2023 v 22:00 D0BR0S |
Plna nadrz - mozny problem [1, 2] KTM Duke 690 | ThoprT | 37 | 23.6.2023 v 21:54 Matess727x |
Výdrž continental conti attack sm KTM Duke 690 | Radasvab | 6 | 19.5.2023 v 15:41 Y4kuZ4 |