Naposledy editováno 01.02.2023 19:41:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Staré legendy
Destroyer píše: JohnnyS08> ahoj, vnímam to podobne, len to trošku horšie vyznelo ako realita naozaj je. Povozíš sa samozrejme skvelo, popísal si to dokonale, nemôžeš čakať spoľahlivosť ale hlavne musíš jazdiť omnoho obozretnejšie ako na ktorejkoľvek novšej motorke (povedzme z druhej polovice / konca 90-tych), miestami si tieto staré motorky teda trošku nebezpečné, najmä v prípade že sú tam ešte staré gumené brzdové hadice a podobné pasce
On za to asi castecne muze zakladatel, ze to vsechno spatlal dohromady. Ale i v nadpisu je 916 a 888. 916 je motorka se strikackou z pocatku milenia, standardne vybavena dvema 320 kotouci a brembama s pancerovejma hadicema, upsidedown showa (v provedeni S s ohlinsem) vidlema a stelovatelnym hlavovym uhlem. Krom ABS a traction control maloktera moderni morotka nabidne tolik. Sice nema jednoho kone na kilo, ale zase ma slusnej kroutak ve strednich, takze v rukou sikovneho pilota urcite stale bude vic nez stacit nejmodernejsim strojum (neplati na velkych okruzich). 888 je sice starsi, ale krom stare vypadajici kapotaze je to nemlich to same. Jen ten servis je u techto stroju drazsi.
PS: A urcite je 916 divocejsi/rychlejsi, nez ten zakladatelem testovany Svartpilen 701.
Naposledy editováno 03.02.2023 15:32:16
DrDNA01 píše: On za to asi castecne muze zakladatel, ze to vsechno spatlal dohromady. Ale i v nadpisu je 916 a 888. 916 je motorka se strikackou z pocatku milenia, standardne vybavena dvema 320 kotouci a brembama s pancerovejma hadicema, upsidedown showa (v provedeni S s ohlinsem) vidlema a stelovatelnym hlavovym uhlem. Krom ABS a traction control maloktera moderni morotka nabidne tolik. Sice nema jednoho kone na kilo, ale zase ma slusnej kroutak ve strednich, takze v rukou sikovneho pilota urcite stale bude vic nez stacit nejmodernejsim strojum (neplati na velkych okruzich). 888 je sice starsi, ale krom stare vypadajici kapotaze je to nemlich to same. Jen ten servis je u techto stroju drazsi.
PS: A urcite je 916 divocejsi/rychlejsi, nez ten zakladatelem testovany Svartpilen 701.
Jen upřesním: 916 je z konce minulého milénia, představena byla na podzim 93 (jako model 94) a už před vánoci 93 jsem jí málem koupil v ČR. V roce 99 jí nahradila 996 vlastně, téměř do detailů totéž, jen větší objem. Jinak souhlas, pořád to je, svým způsobem, konkurence schopný bike, až na ergonomii, hlavně extrémní zalomení řídítek, je dnes už hodně nepochopitelné a snižuje agilitu ovládání...
Naproti tomu, HONDA představila už o dva roky dříve, na podzim 91, CBR900RR což byla předzvěst, moderních, lehkých a obratných bike s krátkým posezem a rovnějšími řídítky... a ne úplně pochopitelně, to "přidusila" bachratou 16kou př. kolem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Naposledy editováno 03.02.2023 17:08:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |
Ducati 916 Ducati 916 | Sk8etnies | 0 | 5.7.2016 v 08:15 Sk8etnies |