paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Staré legendy
Zajímalo by mě, jaké to je jezdit na supersportech z 80. a 90. let. Motorku mám necelé dva roky, uplně jsem motorkám propadl. Mám hondu CB 500 X - pro mě zatím vstupenka do světa motorek, nevím, kam se od týhle motorky vydám, ale tlustý, těžký cendura mi nic neříkaj... no a grom 125 cc. V autoškole jsem jezdil na Kawasai eR 6n (povolená rychlost 80 km za hodinu, takže fakt nevím, co ta motorka normálně dělá) a testoval jsem Vitpilen 701 (horské kolo, které má šíleně nadupanej a zuřivě hlučnej motor...) a hondu CB 650 R (poprvé jsem měl na motorce pocit, že jsem chuligán, a ne slušný občan) . Ale pořád pokujuju po nějakých starých supersportech, ne že bych je chtěl koupit, ale zajímá mě, jaký je to pocit jet na ducati 888 nebo 916, nebo podobných strojích z té doby. V Itálii jsem viděl barmanku na hondě CB 750 four, s bulharskou RZ a uplně mě ta kombinace dostala - krásná sexy holka bůhvíodkud, která naprosto suverénně ovládá svou legendární motorku v serpentynách na pobřeží Amalfi. Jen kvůli ní a tý motorce se tam chci vrátit a doufat, že se spolu projedeme. Nefascinuje mě ani tak výkon, ale duch takové legendární motorky. Jsou tyhle supersporty hlučnější než ty dnešní? Jsou v zatáčkách nejistý, chovají se podivně oproti dnešním strojům? Je zvuk motoru mnohem návykovější než zvuk dnešních supersportů? Co se týká zvuků, tak videím na youtube moc nevěřím, vzhledem k tomu, že můžu posoudit, jak odlišně zní moje vlastní motorky oproti tomu, co slyším na youtube videu. Jo a poslední otázka, dala by se někde půjčit stará klasická jawa, kývačka nebo pérák? Je můj sen zkusit se na tom projet.

Naposledy editováno 01.02.2023 19:41:40

2 reakcí na tento příspěvek Staré legendy

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2023 v 16:49 | Nahoru | #1
Jinak pro tazatele, pokud nejsi mechanik/šmoula/ferda mravenec, tak fakt není úplně jednoduché, moto staré, třeba 30 a více let, udržet v provozu ve slušné kondici. Gumové (a plastové) nejsou jen brzdové hadice, ale mrak jiných věcí z těchto materiálů, které prostě stárnu... preventivně vše nevyměníš a závady jsou mnohdy velmi překvapující.... a mj. dostupnost dílů je tristní a ne vše, je dohonitelné na ebay aj.....

(reakce na) Staré legendy

4.2.2023 v 11:59 | Nahoru | #2

PETARDAK píše: Jinak pro tazatele, pokud nejsi mechanik/šmoula/ferda mravenec, tak fakt není úplně jednoduché, moto staré, třeba 30 a více let, udržet v provozu ve slušné kondici. Gumové (a plastové) nejsou jen brzdové hadice, ale mrak jiných věcí z těchto materiálů, které prostě stárnu... preventivně vše nevyměníš a závady jsou mnohdy velmi překvapující.... a mj. dostupnost dílů je tristní a ne vše, je dohonitelné na ebay aj.....



No v dnešní době super eko recirkulace plastů na tom staré plasty špatně nebudou

(reakce na) Staré legendy

4.2.2023 v 18:11 | Nahoru | #3
PETARDAK> PRESNE napísané, udržovať to v kondícii je často sisyfovská práca. Ak nie si mechanik, musíš mať kopu peňazí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 ConteZoncolan 108 1.2.2023 v 12:06 vilemx
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 RUTAN 32 28.1.2017 v 11:23 Lála
Ducati 916 Ducati 916 Sk8etnies 0 5.7.2016 v 08:15 Sk8etnies


TOPlist