Téma: X-Moto xb33 nestartuje
25.7.2023 v 23:23
Ahoj , chtěl jsem se zeptat mám motorku x-moto xb33 a nechce chytnout.
Když jsme ho přivezly tak první start byl strašně vysoký otáčky řvalo to jako blázen no a potom to zacalo chcipat chitlo to a vůbec to nešlo za plynem a teď už vůbec ne nastartuje celý karbec tak 3x vyčištěný hází jiskru nádhernou nevím čím to může být budu rád za všechny rady
Když jsme ho přivezly tak první start byl strašně vysoký otáčky řvalo to jako blázen no a potom to zacalo chcipat chitlo to a vůbec to nešlo za plynem a teď už vůbec ne nastartuje celý karbec tak 3x vyčištěný hází jiskru nádhernou nevím čím to může být budu rád za všechny rady
1 reakcí na tento příspěvek X-Moto xb33 nestartuje
Svíčka byla mokrá ale ventily jsem v manuálu našel že oba jsou 0,05mm ale od ty doby vůbec nejde nastartovat...
Takže jsem hledal a našel jsem že na pitbicich je sací 0,1 a vyfuk0,15...
Taky mám dotaz chtěl bych koupit závodní karbec pwk ale nevím jak bych ho přidělal na motorku protože nemá klasickou přírubu na srouby
Takže jsem hledal a našel jsem že na pitbicich je sací 0,1 a vyfuk0,15...
Taky mám dotaz chtěl bych koupit závodní karbec pwk ale nevím jak bych ho přidělal na motorku protože nemá klasickou přírubu na srouby
Jawa127 píše: Svíčka byla mokrá ale ventily jsem v manuálu našel že oba jsou 0,05mm ale od ty doby vůbec nejde nastartovat...
Takže jsem hledal a našel jsem že na pitbicich je sací 0,1 a vyfuk0,15...
Taky mám dotaz chtěl bych koupit závodní karbec pwk ale nevím jak bych ho přidělal na motorku protože nemá klasickou přírubu na srouby
A jsme doma. Svicka pali a je mokra a prestalo to startovat po serizeni ventilu. No tak je asi velka pravdepodobnost, ze to mas serizeny blbe. Jednak je 0,05 malo a jednak jsi mohl s timto pristupem mit blbe rysky a stelovat vuli blbe.
koukni na tohle vlakno...https://www.motorkari.cz/tema/?t=176262
..a hlavne si to procti cely. Docela dulezite je info od Supersice..
..."Nezazněla tu kardinálně důležitá věc, že oba ventily jsou zavřené každou druhou otáčku klikovky. Takže nestačí mít jen horní úvrať, musíš mít horní úvrať a zároveň dobu, kdy je píst v kompres/expanzi nikoli sání/výfuk. Poznáš to tak, že v tý horní úvrati lehce hneš zapalováním doleva doprava a ventily se ti nesmí hnout, v tu chvíli mužeš seřizovat vůle. Pokud se trochu hejbou, nebo jen jeden z nich, tk přetoč kliku o dalších 360 stupňů. Jo a nezapomeň, seřizuj jen u studenýho motoru. Vůle dej 0,1 na oba, nebo individuelně lehce uprav, u každýho motoru je to trochu jinak."
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.