Téma: X-Moto xb33 nestartuje
25.7.2023 v 23:23
Ahoj , chtěl jsem se zeptat mám motorku x-moto xb33 a nechce chytnout.
Když jsme ho přivezly tak první start byl strašně vysoký otáčky řvalo to jako blázen no a potom to zacalo chcipat chitlo to a vůbec to nešlo za plynem a teď už vůbec ne nastartuje celý karbec tak 3x vyčištěný hází jiskru nádhernou nevím čím to může být budu rád za všechny rady
Když jsme ho přivezly tak první start byl strašně vysoký otáčky řvalo to jako blázen no a potom to zacalo chcipat chitlo to a vůbec to nešlo za plynem a teď už vůbec ne nastartuje celý karbec tak 3x vyčištěný hází jiskru nádhernou nevím čím to může být budu rád za všechny rady
1 reakcí na tento příspěvek X-Moto xb33 nestartuje
No v manuálu jsem našel 0,05 na oba ale nemusí být na sacím menší než na vyfukovym
Jawa127 píše: No v manuálu jsem našel 0,05 na oba ale nemusí být na sacím menší než na vyfukovym
Hele muzes vychazet z toho, ze vetsi vule rekneme v toleranci 0,05 - 0,1mm mene ublizi motoru. Kdyz se nebude ventil dovirat kvuli male vuli, tak to podpali sedla ventilu a/nebo motor nebude mit dostatecnou kompresi na start a beh. Opravdu velka vule pak muze opotrebovavat vacku a navic se bude motor blbe plnit a vypoustet, tak to blbe pojede, ale i vzhledem k tomu, jak jsou robustni tyhle cinsky moturky asi v ramci toho vyse daneho rozmezi toto nehrozi. Navic Ty to potrebujes nejdriv rozjet. A pak mudrovat. Tak nastav 0,1 na obou a hlavne spravne - tj v uvrati spalovaciho cyklu a ne v uvrati sani, nebo vyfuku (to ventily strihaji-tam to nikdy nenastelujes spravne).
Jinak teda k rozdilne vuli na sani a vyfuku mas taky info na tom odkazovanym vlakne. Ctes vubec ty odkazy, co jsem postoval?
Edit: A jeste doplneni k tomu, ze tolik resis, jestli 0,05 nebo 0,1mm. Driv kdyz clovek nemel merky, tak se to zkouselo cigaretovym papirkem - musel volne prolezt (kolik meril cigaretovy papirek se mne neptej).. A ty motory startovaly a jezdily..
Naposledy editováno 27.07.2023 13:31:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.