1 reakcí na tento příspěvek 2 válec brždění motorem
A v otáčkách motoru, kde se mu úplně nelíbí, dávat plyn jen lehce. Na spotřebu má smysl jezdit od otáček, kterým se motor nebrání do ot. Mk max.
PS: najlepšie, teda presne najúspornejšie bude, ak ju do školy budeš tlačiť. lebo pri takej jazde viac prerobíš ako ušporíš.
1 reakcí na tento příspěvek 2 válec brždění motorem
1 reakcí na tento příspěvek 2 válec brždění motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 válec brždění motorem
rousini píše: Tahle motorka musí umět jezdit i za 4l. Buď máš dřevěný pazoury nebo je to rozhašený. Brzdění motorem se dá redukovat nezaklapáváním plynu a je normální, že pokud chci ekojízdu, tak nebrzdím motorem, abych následně musel akcelerovat. Akcelerace žere palivo, brzdění motorem NE.
A v otáčkách motoru, kde se mu úplně nelíbí,
dávat plyn jen lehce. Na spotřebu má smysl jezdit od otáček, kterým se motor nebrání do ot. Mk max.
Moje Matylda MTou seven 3,2 /sto stooktanu brzdila motorem sama stačilo zaklapnout plyn a měls pocit že se ti vzadu otevřel padák (parachute) myslim na brzdy jsem sahal minimálně zase řešit spotřebu na moto tripu mi připadá jako láska bez sexu
Zdař bůh Kubajz Carpe Diem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 válec brždění motorem
1 reakcí na tento příspěvek 2 válec brždění motorem
jdu900fire_blejt píše: Nebude tou deceleráciou so zavretou klapkou naopak vysávať zvýšeným podtlakom viac paliva z voľnobežnej trysky práve?
Ano, pokud je to Mikuni BDSR39 tak je tam extra membrána co zavírá přívod vzduchu do volnoběžnýho kanálu aby při zavření škrtící klapky ve vysokých otáčkách došlo k obohacení směsi která jde skrz volnoběžnej a přechodovej kanál. Zabraňuje se tak střílení při brždění motorem.
e.: anebo Torpédo! Do určitý rychlosti bude fungovat jako ABS (hovno brzdí). Akorát bacha, od určitý rychlosti je to kotva z hvězdný lodi enterprise!
Naposledy editováno 11.09.2023 13:26:17
2 reakcí na tento příspěvek 2 válec brždění motorem
a přidal bych že to není karbec ale vstřiky
každopádně ještě zareaguji že tady někdo říkal že brždění motorem nic nežere dost jsem otom přemýšlel a omlouvám se ale za mě je to blbost cítím ten rozdíl když uberu plyn na nulu při např 6000ot a 3000ot když při jízdě bez plynu podřazuju tak aby bylo stálých 3000ot dojedu dále a když udržuju stálou rychlost tak to brždění motorem tam pořád je jen ho eliminuji více bezínem to je za mě ktomu
kdyžtak to je úplně od témata jen bych se chtěl podělit o můj dnešní infarktový zážitek vyjíždím od školy před kámošem zafrajeřit po zadním nutnost následně akcelerace na 120 km v obci odbočuju přibrzdím na křižovatce qa zamnou státní policie tak už si říkam jak jsem vprdeli či mám zastavit rovnou lehnout si na zem a čekat než mi daj pouta no tak jsem odbočil do místa kde by mě lehce zadstavili pořád 40 km /h a po asi 5 minutovém jetí zamnou kdy se mě furt drželi odjeli tak asi mě vtom nezměřili a jeli zamnou či znova něco neudělám a jak pochopili že onich vík tak se na to asi vysrali co myslíte?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 válec brždění motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 válec brždění motorem
dva_hrnce píše: simon123> já myslím, že jsi debil
Čau, nebuď taký, veď aj my sme boli mladí a ...., teda aspoň ja som bol .debil. A možno aj som. No v Biblii sa píše: Blahoslavení budú chudobní duchom, ich bude kráľovstvo nebeské. Tak aspoň dačo pekné pre mňa.
Ale pozor a k veci. Na tejto motorke NEJAZDI PO ZADNOM , lebo to zadreš na kľuke. A nebudeš prvý. Má to umiestnený sací koš tak , že keď to dvihneš na zadné tak to nemaže, následky sú fatálne.
To, k tomu, že za tebou šli cajti , tak buď si ťa prelustrovali cez počítač, či je všetko zaplatené poistky STK v poriadku a tak, tiež idú za tebou aj preto, že čakajú čo urobíš. Ten čo ide bez papierov, alebo najebaný , tak začne utekať, tak chytajú. Kto ide normálne , tak z toho im nič nekvapne tak serú na to aby sa zdržiavali. U nás len lustrujú z počítačom a merajú rýchlosť a to každý deň a niekedy aj dve hliadky jena na jednom konci dediny a druhá na druhom konci dediny.
PS: a teraz sa idem povoziť na endure a potom sa pôjdem na cestnej kúpať na štrkovisko.
Naposledy editováno 12.09.2023 09:24:03
Jinak šťastný kilometry a kolama dolů
2 reakcí na tento příspěvek 2 válec brždění motorem
_Michal píše: Co tu resite furt tu spotrebu. SV nebo v strom pri normalni pohoda jizde zere 4,2l. Takze asi tam ma neco spatne. Predpokladam, ze ma karbec, protoze strikacka by mu tolik nezrala.
Spotřebu řeší tazatel. Já jen poukázal na to, že mi neštymuje, že řeší spotřebu a zároveň jezdí jak vemeno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2 válec brždění motorem
Luba98 píše: eMnatřetí> Ale Mlho, on neřeší mototrip, nýbrž dojíždění do školy chápu, že student, kterej nemá moc peněz nazbyt, řeší, jestli mu to žere 4,5 l/100 km, nebo 6 l/100 km.
V tomto případě ať jezdí mastnou tyči ne?Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |