Téma: Mytí moto vapkou na cestách
14.9.2023 v 22:29
Ahoj, pokud myjete moto na cestách, máte nějaký vychytaný postup? Jak na to? Zejména by mne zajímalo, jestli když jedete kolem prázdné vapky někde v tramtárii a motor je horký, jestli do toho vletíte, nebo jak dlouho počkat. V ruční myčce je asi ledová voda, ne? Dík za jakékoliv postřehy, vyjma toho, že jsem pako, jestli chci mýt motorku. Prostě chci. Dík.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mytí moto vapkou na cestách

18.9.2023 v 08:08 | Nahoru | #1
FJRPEPA> čau, veriť nemusíš, ja som uveril, keď som uvidel. na tenerke je na prednom kolese od kotúča kryt, tam to ložisko bolo OK. A z druhej strany ložisko vysypané. Na endure, čo mám teraz, tiež bolo poctivo umývané tak prvé čo mi odišlo bol štartér. Štartér je pod výfukovým zvodom pred valcom. Perfektne na rane pre vapku. Posral sa preto, lebo od vlhkosti zahrdzavelo vodítko uhlíku. Podľa mňa do toho natlačil vodu pod tlakom. Preto sa prikláňam k tvrdeniu stridera a valve. Ložiská v kolesách tiež hrdzavé.

Pre Edien, som si myslel, že preháňaš s tou čistotnosťou, ale, veľké ale, keď som si prečítal čo máš za motorku a ešte k tomu aj novú tak už len tíško závidím a plne chápem tvoju čistotnosť. Ja by som ju parkoval pri posteli a asi furt sa ňou kochal je to proste paráda a ešte aj s kardanom škoda na tom jazdiť, teda riadna frajerina, Mne sa páči tá s predným kolesom 21 , no len tá cena cca 20 000 €. Síce cena je primeraná, len mám nízky príjem Tak nech ti slúži a fakt na tú vapku pozor nestriekať to priamo do ložísk , radšej šikmo.

(reakce na) Mytí moto vapkou na cestách

18.9.2023 v 08:35 | Nahoru | #2

krokoš píše: fakt na tú vapku pozor nestriekať to priamo do ložísk , radšej šikmo.



No právě, na motorce se v podstatě nemůže stát, že stříkáš přímo na ložiska. Takže to ohrožení vapkou je malé. Já osobně jednou za dva roky, při přezouvání pneu, vyměním preventivně gufera, cena minimální, užitek velký.

(reakce na) Mytí moto vapkou na cestách

18.9.2023 v 11:25 | Nahoru | #3
krokoš> Ahoj, dík za pochvalu. Jsem se plácl přes kapsu. Ale spokojenost velká, jezdí to úžasně. Ta větší verze Rally by mne stála skoro dalších 2000€. S tou 20-litrovou nádrží sice dojezd kolem 340-350 km, ale pořád si říkám, jestli jsem neměl vzít 30-litrovou nádrž kvůli ještě většímu dojezdu. Ono i tak ta kupa doplňků stála balík (rámy, kufry, větší kryt motoru, vyhřívané sedlo atd.). Mně stačí vepředu kolo 19", perfektně se na tom jezdí. Borci v Triumphu mi říkali, že na silnici je větší přední kolo mírně horší, do terénu ale nepochybně mnohem lepší. Tak si člověk musí vybrat.

Já tedy vapkou stříkám doma moto spíše z dálky. Nejprve ho opláchnu od nejhoršího, pak ho našplíchám tím mycím prostředkem na moto, lehce houbičkou ojedu, kde je potřeba, když mám chuť, tak i zubním kartáčkem nedostupná místa, a pak to celé zase z dálky opláchnu. Při tom se vyhýbám nebo jen lehce a rychle ojedu místa jako elektrika, prachovky, ložiska. U Volva mám zase tlačítka u klik na dveřích s gumovou krytkou a to je stejný, taky se to prý nemá valit vapkou, ale v myčce jsem s autem byl, vapkou to myju, a nic se s tím neděje. Chce to všechno dělat s rozumem a citem. Každopádně moto myju, mám to rád pěkný a čistý. Že bych tím ale trávil spoustu času, to zase ne...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist