globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: házení nových kotoučů
Ahoj, tak nějak potřebuji vyjádření odborníka k házení nových kotoučů. zakoupeny nové přední kotouče přes net, domlouvám se s obchodem jak postupovat dále, zatím mám čekat, zda je mám posílat zpět na reklamaci, nebo jsem neco udelal špatně.
poslal jsem mu toto video a fotky.
Nebudu zatím uvádět obchod, značku, zatím se mnou komunikují a tak čekám.
Měl jsem je namontované, jen destičky třely o kotouč nerovnoměrně, nešlo otočit rukou plynule kolem.
Kotouče jsem odmastil acetonem,jetli to teda není chyba? prý jsou lakované na povrchu brzdící plochya měli se zaběhnout.
Další věc je základna pro přišroubování - viz fotka. neopracovaná a je v ní drážka.
A ještě naměřená rovnoběžnost kotoučů s dosedací plochou????
Je to OK??


Naposledy editováno 08.01.2024 18:01:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) házení nových kotoučů

11.1.2024 v 08:51 | Nahoru | #1

assassin píše: Maxipes_Fík> tam ale byly tluste litinove kotouce - u motorky je tenkej nerezovej kotouc a dalsi vec je, ze na sportovni motorce potrebujes pokud mozno konstantni pocit na pacce - kontakt desek s kotoucem by mel nastat idealne pri kazdem zabrzdeni ve stejne poloze packy... u skodovky je torchu fuk, jestli zmacknes brzdu o 5mm vic nebo min pri dalsim slapnuti na brzdu...

tzn, me z hlavy nenapada zadnej beznej stroj co by mel pevne brzdice a pevne kotouce...



Měl to třeba Wartburg, a ve čtyřpístkovém provedení. Dnešní "běžná" auta mají plovoucí třmeny, aby kotouč byl blíž kolu, protože rejdový čep (nebo lépe pomyslná rejdová osa u McPherson apod.) byl blíž kolu

(reakce na) házení nových kotoučů

11.1.2024 v 10:04 | Nahoru | #2

Krautkopf píše: Měl to třeba Wartburg, a ve čtyřpístkovém provedení. Dnešní "běžná" auta mají plovoucí třmeny, aby kotouč byl blíž kolu, protože rejdový čep (nebo lépe pomyslná rejdová osa u McPherson apod.) byl blíž kolu



jj proto jsem to napsal jak jsem to napsal. Vim, ze je par exotu jak u aut i u motorek ktere maji pevne brzdice i kotouce...

(reakce na) házení nových kotoučů

11.1.2024 v 12:17 | Nahoru | #3

Krautkopf píše: Měl to třeba Wartburg, a ve čtyřpístkovém provedení. Dnešní "běžná" auta mají plovoucí třmeny, aby kotouč byl blíž kolu, protože rejdový čep (nebo lépe pomyslná rejdová osa u McPherson apod.) byl blíž kolu



Tie isté brzdy ako Wartburg mali Škoda Garde,Škoda Rapid, a čuduj sa svete aj Moskvič 2140 , všetko som mal. Jeden okruh brzdil predok a druhý okruh druhý pár piestikov vpredu a zadok. Tri odvzdušňováky to malo vpredu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer alinn 15 2.5.2024 v 20:39 alinn
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer salzi 0 23.3.2024 v 14:15 salzi
Ověřený servis Praha Yamaha FZS 600 Fazer Langobardi 5 11.2.2024 v 20:39 Rooks
žárovka Osram Yamaha FZS 600 Fazer alinn 16 16.12.2023 v 13:40 Krovak
Spojka FZS 600 Yamaha FZS 600 Fazer Ondrus84 1 16.12.2023 v 00:28 Jirrri


TOPlist