globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto na okruh
 
28.2.2024 v 11:03
Po zjištění, že ježdění v provozu mě tolik nebaví, rád se motám mezi kuželkama a na okreskách se spíš soutředím na hybání a pohledy a vůbec zvládání moto misto kochání. Mám mokre papíry z podzimu na A i kdž je mi před 40.
Takže jsem si zaplatil nějaké ty motoškoly a zvažuju i agenturní ježdění. Bohužel jsem po větším úrazu a nevím kam mě to až pustí. Možná okruhy budou pro mě jen snem.

Vlastním půl roku starou Ninju 400 a jsem s ní spokojenej. Ale je v záruce a tam se píše žádné okruhy. Navíc jsem zjistil, že to má logger pro případ nehody. Takže nevím jestli jsou schopni zjistit, že moto sebou plácla na okruhu. A k tomu je tam ještě jedna nástraha a to je těsnění mezi palicí a blokem které při větším teplném namáhání jde do kopru. Takže co řeším.

a) Vyprdnou se na záruku, koupit kapoty na ninju 400, zřejmě i přítlačák a spojku s 5 pružinama a nějaké ty kryty na motor a přepákování. A čekat co na to těsnění, případně palice dolů a vyměnit z kus od nortna. Což vyjde celkem tak na 60-70k. Navíc nevím jestli když takhle nastrojím vubec moto nepada záruka už tím, že hrábnu do spojky a přepákování a td...

b) moto pro třídu twin Suzuki SV650, Kawu rn6 s tím že, pokud budu moci jezdit tak se to přes zimu upraví podle specifikací, nebo prodá. Která bude lepší? Asi bych se chtěl vyhnout obecně karburátoru. Cena nejlépe do 70k.

c) moto do 600ccm gsx-r 600, cbr 600rr nebo zvolit cbr 600f4? Opět v civilu s tím že tam asi budu muset zřejmě jít výš kolem 100k. A to stejně jako u twina buď to upravím, nebo prodám.

d) risknout to a koupit některou z těch moto už jako okruhovku. což se mi moc nechce protože jsem si všiml, že se to hůř prodává. A mít v garáži okruhovku abych se jen vstekal že na ní nemůžu fakt nechci.

e) pokusit se o něco s menší kubatůrou asi sehnatelné bude snad cfmoto 300sr nebo kawa 300. Stím že na cfko se skoro nic sehnat nedá. Ale zas je to celé levné v originálu.

Tak a teď babo raď... díky...

3 reakcí na tento příspěvek Moto na okruh

29.2.2024 v 12:23 | Nahoru | #1
radi5 napsal: 400 je pomalá a budeš se neustále dostávat do nebezpečných interakcí s ostatními.

To je zajímavé, že já na 400 se dostávám z 90% do interakce s lidmi na litrech, těsně před zatáčkou a uvnitř zatáček, jelikož jedou jak joudové a nezvládají svůj stroj!
a na rovinách umí otevřít full gas každý lojza..

(reakce na) Moto na okruh

29.2.2024 v 14:24 | Nahoru | #2
SOUSEDRH9>

(reakce na) Moto na okruh

29.2.2024 v 16:22 | Nahoru | #3
SOUSEDRH9> Je to spíš tím,že litr jede jinou stopu než 400!

(reakce na) Moto na okruh

1.3.2024 v 09:04 | Nahoru | #4

SOUSEDRH9 píše: radi5 napsal: 400 je pomalá a budeš se neustále dostávat do nebezpečných interakcí s ostatními.

To je zajímavé, že já na 400 se dostávám z 90% do interakce s lidmi na litrech, těsně před zatáčkou a uvnitř zatáček, jelikož jedou jak joudové a nezvládají svůj stroj!
a na rovinách umí otevřít full gas každý lojza..



jo a tohle muzou napsat vsichni rychlejsi piloti pitbiku co maji 160ccm ... co se tyka rychlosti v zatacce a v naletu, tak jsou tam rychlejsi nez ja na 450 ... jenze pak jedou o 3+ vteriny pomalejsi cas... tzn se tam pletou skoro porad. je to tim, ze na slabe motorce se jede jina stopa, jede se sirokej oblouk se snahou neztratit rychlost kterou neumi ta motorka nasledne nabrat...

tzn za me je to taky pro zlost kdyz se namichaji dve kategorie kdy kazda jede jinak.

ono teda konkretne u SM je tohle znat i v pripade dvou pilotu co jedou stejne casy na stejnych motorkach ale jeden jede SM styl a druhy silnicni... me treba v Myte bezne preleti za cilovkou tradicni zavodnici driftem, ale pak me celej prujezd a vyjezd ze zatacky za cilovkou brzdi...

Naposledy editováno 01.03.2024 09:05:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist