paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Chybné zapojení a následky
1.3.2024 v 01:30
Řekněme, že by se někomu stala tato chyba v zapojení obvodu, viz. foto.

Kabel od startéru byl zapojen společně s mínus kabelem motorky který vede ke kostře. Jak postupovat dále a jaké mohou být následky? Pojistky včetně hlavní jsou v pořádku. Dle manuálu jsem proměřil vnitřní odpory na regulátoru napětí a posloupnost nesouhlasí, hodnoty na IC taky nesedí, takže usuzuji že je po nich. Nutno podotknout že nevlastním kvalitní měřák. Každopádně v současném stavu nestartuje. Světla svítí když je spínací skříňka v poloze P. Zajímavé je, že po přepnutí do polohy ON se na plusových kabelech změní polarita. Směrovky vykazují normální hodnoty pouze k diodám. Jediné co funguje tak je klakson. Mohu vyměnit IC a regulátor bez obavy z opětovného poškození, již při správně zapojeném obvodu?

1 reakcí na tento příspěvek Chybné zapojení a následky

1.3.2024 v 10:52 | Nahoru | #1
Ja tomu uplne nerozumim - co se stalo? Nekdo vzal tlustej + kabel starteru a misto na startovaci rele ho pripojil na - baterky? Potom se nemohlo stat vubec nic. Nebo nekdo vzal kus dratu a tim kusem dratu propojil - baterky a vystup ze startovaciho rele na starter? Potom se taky nemohlo stat nic, dokud nezmacknul tlacitko starteru. Po zmacknuti starteru se vyzkratuje baterie pres kontakty startovaciho rele. Pak uz zalezi na tom, co vydrzi vic.

Ozzy> Ta 30A pojistka nemela duvod shoret. Pokud teda to odborne zapojeni nebylo jeste nejak vypecenejsi, nez se tu naznacuje .

(reakce na) Chybné zapojení a následky

1.3.2024 v 11:00 | Nahoru | #2

Medved píše: Ja tomu uplne nerozumim - co se stalo? Nekdo vzal tlustej + kabel starteru a misto na startovaci rele ho pripojil na - baterky? Potom se nemohlo stat vubec nic. Nebo nekdo vzal kus dratu a tim kusem dratu propojil - baterky a vystup ze startovaciho rele na starter? Potom se taky nemohlo stat nic, dokud nezmacknul tlacitko starteru. Po zmacknuti starteru se vyzkratuje baterie pres kontakty startovaciho rele. Pak uz zalezi na tom, co vydrzi vic.

Ozzy> Ta 30A pojistka nemela duvod shoret. Pokud teda to odborne zapojeni nebylo jeste nejak vypecenejsi, nez se tu naznacuje .



Pravda, pojistka by shorela jen kdyby ten kratas byl v tom ovladacim obvodu, ne kdyz byl na spinanym obvodu. Podle me tam byl takovej kratas po pokusu nastartovat, ze proste vyhorel vnitrek toho relatka, coz zachranilo vsechno ostatni, a nastartovat to ted rozhode nemuze
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 Kral111 3 14.6.2024 v 17:54 Kral111
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 StanleyPastucha 3 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 Vojtěchus 0 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus
Leštění a ochrana chromu Kawasaki VN 800 Vojtěchus 18 6.9.2022 v 20:44 Julip2


TOPlist