Téma: Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom






Transalp série
Tuareg série
Něco málo o Tenere
Něco málo o V-Stromu

Naposledy editováno 02.03.2024 00:19:41

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

3.3.2024 v 20:47 | Nahoru | #1

DavR1 píše: TomasNBK> test neodhalí spolehlivost, což je pro mě velmi důležitý aspekt, nechci řešit odtah někde v Africe.


Do horoucích prdelí uprostřed Afriky bych nejel na žádné z těchto 4 motorek.
Z nových snad jedině CRF300L/LR. Ty vykazují překvapivě perfektní spolehlivost na to, že je to rozpočtovka. Možná proto, že na tom je vše technicky 15 let staré.
Nenašel jsem jediný případ, kdy by se někomu posrala nikoliv vlastní chybou. (spálená spojka, vystřelená svíčka po zfušovaném servisu, ohlá řadící západka po pádu s ultrapevnou aftermarket řadící pákou, co se nikdy neohne.)
Je fakt, že cestovat na Aprílii, kde se na náhradní díly čeká i měsíce, je obzvláště dobrodružné.

TomasNBK píše: Deadman> Z TA uděláš taky celkem schopné enduro, jen to něco stojí. Ostatně je to v té sérii co s tím vše dělal.


Kromě celého odpružení to znamená uříznout ten silniční nesmysl na olejové vaně, převařit ji a předělat sací koš, udělat výfukové svody vedle motoru. Furt budeš mít ale silniční točivý motor. Takto se dá postavit enduro z jakéhokoliv 2V naháče, to nemá smysl. Sériový TA má z endura jen kola.
Proč předělávat silniční cenduro na enduro, když jsou na trhu hotová endura?

(reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

3.3.2024 v 21:17 | Nahoru | #2

Deadman píše: Proč předělávat silniční cenduro na enduro, když jsou na trhu hotová endura?



Souhlas. A proč? To nevím (nebo proto, že máš rád Hondu jako yeuop) . Jen jsem nahodil video motorek, které mezi sebou ve světě lidi často porovnávají a vedou o nich diskuze tak, že jiným stojí za námahu si jí koupit a dělat několikaměsíční test.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

3.3.2024 v 21:45 | Nahoru | #3
Deadman> Loni na podzim jsem na T7 ujel 5tkm v Alžírsku, lepší motorku jsem si nemohl vybrat.

(reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom

4.3.2024 v 15:54 | Nahoru | #4

Deadman píše: Kromě celého odpružení to znamená uříznout ten silniční nesmysl na olejové vaně, převařit ji a předělat sací koš, udělat výfukové svody vedle motoru. Furt budeš mít ale silniční točivý motor. Takto se dá postavit enduro z jakéhokoliv 2V naháče, to nemá smysl. Sériový TA má z endura jen kola.
Proč předělávat silniční cenduro na enduro, když jsou na trhu hotová endura?


Vzhledem k charakteristice motoru a převodovce jsou nějaké svody nebo vana marginální problém. Navíc to překryje šusplech, což na nějaké výletování i po Africe bohatě stačí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
obleceni na endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700 Norik11 75 6.6.2024 v 22:05 Deadman
TransAlp 750 delší zkušenosti [1 ... 4, 5] Honda XL750 Transalp Roman2bk 144 27.5.2024 v 17:05 Palomoto
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 36 25.5.2024 v 15:04 Eddie83
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 63 21.5.2024 v 17:26 Metric
V-Strom 800DE delší zkušnosti [1 ... 5, 6] Suzuki V-Strom 800DE Roman2bk 155 19.5.2024 v 21:46 JAVR


TOPlist