Téma: Kawasaki w 650 jak ochudit směs
17.3.2024 v 06:47
Zdar chlapi, řeším vysokou spotřebu na své Kawasaki w650, žere 8l/100km.
Dal jsem motorku k mechanikovi na seřízení karburatorů. Chlapík karbece vyčistil, povyměňoval co bylo potřeba (těsnění, membránu...), přeměřil trysky, seřídil, vyčistil airbox a dal nový vzduchový filtr, seřídil ventily.
Změna nenastala.
Když motorku startuju, zakopává někde okolo 600 otáček, když chci použít sytič, vytáhnu ho tak maximalne o 1/3, otáčky se zvýší tak na 700 a pak se motor začne "uchlastávat". Když je motorka zahřátá, drží nastavený volnoběh otáček.
Na motorce jsou neoriginalni vyfuky Endy exhaust. Nevim, jestli to muze delat takovou neplechu.
Tlaky na válcích jsou, levý válec 10 baru, pravý 11,5, což je podle manuálu v normě. Trysky jsou takové, jaké mají být podle manuálu. Dokonce jsme je přeměřovali.
V dalším kroku proběhla výměna trysky z originalni 118, na 110 a to také nepomohlo.
Poslední věc, která mechanika napada, je snížit hladinu v plovákovce. Což bude dělat teď.
Mě osobně se to zdá, jako kdyby to způsoboval sytič. Jestli nemůže zůstat někde vyset, ale podle mechanika, je to zkontrolované a je to prý tak jednoduchý systém, že tam není jak by to ten sytič mohl ovlivňovat.
Nevím co s tim. Vysněná motorka a takovýhle trable.
Jestli jste se někdo s něčím podobným setkal, budu rád, když poradíte.
Jinak, ať se daří.
Naposledy editováno 20.03.2024 23:20:12
Dal jsem motorku k mechanikovi na seřízení karburatorů. Chlapík karbece vyčistil, povyměňoval co bylo potřeba (těsnění, membránu...), přeměřil trysky, seřídil, vyčistil airbox a dal nový vzduchový filtr, seřídil ventily.
Změna nenastala.
Když motorku startuju, zakopává někde okolo 600 otáček, když chci použít sytič, vytáhnu ho tak maximalne o 1/3, otáčky se zvýší tak na 700 a pak se motor začne "uchlastávat". Když je motorka zahřátá, drží nastavený volnoběh otáček.
Na motorce jsou neoriginalni vyfuky Endy exhaust. Nevim, jestli to muze delat takovou neplechu.
Tlaky na válcích jsou, levý válec 10 baru, pravý 11,5, což je podle manuálu v normě. Trysky jsou takové, jaké mají být podle manuálu. Dokonce jsme je přeměřovali.
V dalším kroku proběhla výměna trysky z originalni 118, na 110 a to také nepomohlo.
Poslední věc, která mechanika napada, je snížit hladinu v plovákovce. Což bude dělat teď.
Mě osobně se to zdá, jako kdyby to způsoboval sytič. Jestli nemůže zůstat někde vyset, ale podle mechanika, je to zkontrolované a je to prý tak jednoduchý systém, že tam není jak by to ten sytič mohl ovlivňovat.
Nevím co s tim. Vysněná motorka a takovýhle trable.
Jestli jste se někdo s něčím podobným setkal, budu rád, když poradíte.
Jinak, ať se daří.
Naposledy editováno 20.03.2024 23:20:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki w 650 jak ochudit směs
Krautkopf> bylo to mereno jak za volobehu, tak v otackach. Pokazde to bylo pry bohate.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki w 650 jak ochudit směs
Veiška> Tak přitáhni pivoty o půl otáčky a uvidíš, jak to pojede.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Kawa nebo Enfield Kawasaki W 650, Kawasaki W 800 | sekáčmagor | 13 | 14.6.2023 v 08:13 lbyp |
Brzdový kotúč Kawasaki W 650 | Rick_James | 14 | 14.10.2022 v 08:57 vikki |
Rozmer pneumatik v palcoch Kawasaki W 650 | Rick_James | 7 | 24.10.2021 v 21:20 Libor46 |
Kawasaki W650 Kawasaki W 650 | Rick_James | 3 | 21.2.2020 v 13:07 pps2 |