Plánuji buď letos, nebo příští rok pořizovat něco nového.
Aktuálně jezdím malého stromka, je to super stroj, jen hledám něco silnějšího, asi i modernějšího, o něco rychlejšího...
Mám 180 cm, cca 120kg. Batoh nemám , zatím...
Líbí se mi cestovní endura, byť jezdím tak 98/2 silnice/off. Chtěl bych něco pohodlného, na ježdění okolo baráku, ale nebát se to pustit do Chorvatska, Itálie atp. Tedy i dlouhé cesty, přejezdy pohodlně po dálnici.
Zatím jsem si nepůjčil na vyzkoušení nic, ještě nebyla příležitost a počasí.
Zatím jsem z toho standardu koukal na nového ATASe nebo 1250GS A
Na veletrhu jsem zkusil Triumph Tiger, ale nedosáhl jsem pomalu na zem (teď si nepamatuju jestli náhodou nebyl na hlavním...) Dále jsem si sedl na nového stroma, ale po atasu a gs mi to přišlo takové...malé
Co třeba nové GS? Má smysl počkat na Adventure verzi?
Koukal jsem na KTM, ale mně se ty motorky prostě nelíbí, Triumph neznám, Yamaha nedělá litry.
A další věc, nová motorka nebo jít do něčeho staršího? Kde je ta jistota, že starší stroj bude OK? Na co případně koukat?
Co jsem tak vysledoval z různých diskusí a recenzí
ATAS
+ úzký profil motor
+ desing
+ řetez
- padáky na rv 2024 nic moc
- ochrana před prouděním vzduchu
- pomalé načítaní displeje
- výkon?
GS
+- nenadchne ani neurazí
+- kardan
+ líp chrání před prouděním vzduchu
+ desing
+ padáky na motoru při pádu podrží motorku lépe (nepadne na řídítka apod.)
- bezúdržbovej podvozek není úplně bezúdržbovej
- má ho každej
- cena
- drahý servis, ND
V-Strom
+ cena
+ dělník
+ levné ND
- oproti atasu nebo gs horší displej
- za mě drobnější oproti gs, atasu, pocitově divné
- výkon?
Budu rád za Vaše názory a zkušenosti.
Naposledy editováno 25.03.2024 21:45:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ATAS vs GS nebo
Destroyer píše: musíš si sadnúť a vyskúšať, predvádzacích motoriek je dosť, pravdou je že Advík nemá zmysel, ani ATAS vlastne, velká nádrž ti je v Európe na nič, dojazd 300+ km je úplne postačujúci. Problémom veľkých nádrží je zmena ťažiska prázdna/plná a tiež že motorka je "top heavy" ak neplánuješ jazdiť offroad len nejaké šotolinky tak ti stačí 19" predné koleso.
Ta větší nádrž se vyloženě hodí. Sice je fajn zastavovat u benzínek kvůli protažení těla, ale když máš dojezd 300km tak to v zahraničí znamená, že jsi neustále ve střehu kvůli tankování. Dojezd posledních 100km už beru jako risk, tankuji dříve.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ATAS vs GS nebo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Propojení android auto Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | fanda5 | 2 | 2.6.2024 v 16:47 fanda5 |
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Bigbear | 58 | 19.5.2024 v 10:17 Bigbear |
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Vibrování řídítek BMW R 1250 GS Adventure | Kajatko | 10 | 8.4.2024 v 13:26 Kajatko |
Afrika 1100, postřehy a zkušenosti [1 ... 24, 25] Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Dušan_Sihelský | 727 | 4.4.2024 v 12:27 dave-lister |