globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ATAS vs GS nebo
Zdravím pánové, potřebuji poradit...donekonečna omílané téma, ale jako znamení váha se snad v životě nerozhodnu...
Plánuji buď letos, nebo příští rok pořizovat něco nového.
Aktuálně jezdím malého stromka, je to super stroj, jen hledám něco silnějšího, asi i modernějšího, o něco rychlejšího...
Mám 180 cm, cca 120kg. Batoh nemám , zatím...

Líbí se mi cestovní endura, byť jezdím tak 98/2 silnice/off. Chtěl bych něco pohodlného, na ježdění okolo baráku, ale nebát se to pustit do Chorvatska, Itálie atp. Tedy i dlouhé cesty, přejezdy pohodlně po dálnici.

Zatím jsem si nepůjčil na vyzkoušení nic, ještě nebyla příležitost a počasí.

Zatím jsem z toho standardu koukal na nového ATASe nebo 1250GS A
Na veletrhu jsem zkusil Triumph Tiger, ale nedosáhl jsem pomalu na zem (teď si nepamatuju jestli náhodou nebyl na hlavním...) Dále jsem si sedl na nového stroma, ale po atasu a gs mi to přišlo takové...malé

Co třeba nové GS? Má smysl počkat na Adventure verzi?
Koukal jsem na KTM, ale mně se ty motorky prostě nelíbí, Triumph neznám, Yamaha nedělá litry.

A další věc, nová motorka nebo jít do něčeho staršího? Kde je ta jistota, že starší stroj bude OK? Na co případně koukat?

Co jsem tak vysledoval z různých diskusí a recenzí
ATAS
+ úzký profil motor
+ desing
+ řetez
- padáky na rv 2024 nic moc
- ochrana před prouděním vzduchu
- pomalé načítaní displeje
- výkon?

GS
+- nenadchne ani neurazí
+- kardan
+ líp chrání před prouděním vzduchu
+ desing
+ padáky na motoru při pádu podrží motorku lépe (nepadne na řídítka apod.)
- bezúdržbovej podvozek není úplně bezúdržbovej
- má ho každej
- cena
- drahý servis, ND

V-Strom
+ cena
+ dělník
+ levné ND
- oproti atasu nebo gs horší displej
- za mě drobnější oproti gs, atasu, pocitově divné
- výkon?

Budu rád za Vaše názory a zkušenosti.

Naposledy editováno 25.03.2024 21:45:07

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ATAS vs GS nebo

26.3.2024 v 10:55 | Nahoru | #1

Destroyer píše: musíš si sadnúť a vyskúšať, predvádzacích motoriek je dosť, pravdou je že Advík nemá zmysel, ani ATAS vlastne, velká nádrž ti je v Európe na nič, dojazd 300+ km je úplne postačujúci. Problémom veľkých nádrží je zmena ťažiska prázdna/plná a tiež že motorka je "top heavy" ak neplánuješ jazdiť offroad len nejaké šotolinky tak ti stačí 19" predné koleso.


Ta větší nádrž se vyloženě hodí. Sice je fajn zastavovat u benzínek kvůli protažení těla, ale když máš dojezd 300km tak to v zahraničí znamená, že jsi neustále ve střehu kvůli tankování. Dojezd posledních 100km už beru jako risk, tankuji dříve.

(reakce na) ATAS vs GS nebo

26.3.2024 v 15:33 | Nahoru | #2
Bigbear> mi hovor, ja som si rozšíril nádrž na 1150 Adv o 2.5 l a na 890R mám 5l prídavných nádrží, dojazd 500 na oboch strojoch. Ale na KTM tie nádrže plním len na presuny, je to super keď dáš za deň 900km s jedným tankovaním. Ale je to len luxus ktorý reálne fakt nepotrebuješ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ATAS vs GS nebo

27.3.2024 v 15:46 | Nahoru | #3
Bigbear> No... na diaľnici budeš musieť zastavovať čo 2 hodiny, to je pravda, ale väčšinou sa už aj tak hodí trošku pretiahnuť, napustiť trochu vody, vypustiť trochu vody... Mimo diaľnice to ani nepoznáš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Propojení android auto Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports fanda5 2 2.6.2024 v 16:47 fanda5
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports Bigbear 58 19.5.2024 v 10:17 Bigbear
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Vibrování řídítek BMW R 1250 GS Adventure Kajatko 10 8.4.2024 v 13:26 Kajatko
Afrika 1100, postřehy a zkušenosti [1 ... 24, 25] Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... Dušan_Sihelský 727 4.4.2024 v 12:27 dave-lister


TOPlist