1) pro přeřazení mezi kvalty nahoru krom 1-2 kde to jde snadno, je nutné překonat určitý odpor a pak ten chod je takový kovový, ne moc příjemný (nemyslím tím ale křachání zubů)
2) záběr spojky - nezabírá hned ale relativně dál, což mě nesedí, asi je to o zvyku, ale takhle to vede k přidání pynu naprázdno s pouštěním spojky než zabere (jak jouda začátečník)- anebo s plynem čekat a spojku pomaličkou pouštět a teprve když cítím záběr tak plyn - to je ale trochu rizkovější vzhledem k charakteru motoru který prostě dole nebere a hrozí chcípnutí.
Pár moto jsem už měl a s rozjezdem ani řazením jsem problém neměl.
Obecné srovnání s Hondou CRF 250L - CRF daleko blbuvzdornější co se tohoto týče, padla víc do ruky, spojka, řazení super.
Uvítám vaše dojmy a komentáře relevantní k mému komentu.
Naposledy editováno 28.03.2024 08:49:54
Potreboval bych nejakej serizovaci sroub primo na kosi, zmenit chod te kladky az za lanovodem.
Naposledy editováno 28.03.2024 12:08:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dodělávky na 390 ADV KTM 390 Adventure | mi18 | 12 | 15.5.2024 v 21:16 mi18 |
2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro [1 ... 4, 5] KTM 390 Adventure | FatBoy105th. | 144 | 12.5.2024 v 09:23 Mig_35 |
Zajímavá motorka do 100 tisíc [1 ... 20, 21] Kawasaki Versys 650, Aprilia SL 750 Shiver GT, Honda... | jincom | 605 | 11.11.2023 v 02:11 maco |
WRC Chorvatsko KTM 390 Adventure | L0g3N | 4 | 3.10.2023 v 06:46 Jemis |
Otáčky KTM 390 Adventure | Mufitko | 2 | 17.6.2023 v 23:33 assassin |