Jedna se pro použití v nalozenem stavu jako vaky + jezdec 90kg na nezpevnene cesty a cesty 2-3 třídy v poměru 60:40.
1 reakcí na tento příspěvek Dodělávky na 390 ADV
1 reakcí na tento příspěvek Dodělávky na 390 ADV
Stávající 390 není stavěná do terénu. Nové tlumiče budou stát hafo peněz a stejně to nebude ono.
Radši na ní pojezdi, tak jak je a stejně zjistíš že to není ono.
Jinak za mě je to super zábavné malé cenduro. Nijak ji nehaním, ale akorát říkám, že není stavěná do terénu.
1 reakcí na tento příspěvek Dodělávky na 390 ADV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělávky na 390 ADV
Zatím je celá v základu , tlumič vzadu je naprimo bez prepakovani tak snad jen aby se tam něco vešlo, předek to je to co tady asi budu chtít poradit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělávky na 390 ADV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělávky na 390 ADV
The first-generation KTM 390 (2013-2016) suffered from poor engine cooling, stalling, and rough power delivery. Oil and coolant leaks, premature chain and sprocket wear, sporadic corrosion, and TFT dash issues helped spread a reputation for unreliability in early models
Z vlastni zkusenosti muzu rict, ze predcasne poskozeni retezovek (vcetne silentbloku na rozete) se deje i u modelu 2020 (vydrzi to sotva 13 tis. km, top nahrada vcetne prace je nejak 6500). TFT je problem taky i u 2020. A aktualne mazani je evidentne stale taky problem
To jaky vykon z toho vytriskali je na ukor zivotnosti. Nejlepsi investice je doplatit si zaruku navic, pokud jeste mas moznost jinak taky muzes skoncit tak, ze pri najezdu cca 23 tis. ti to streli do vrsku i spodku motoru, pak cekas tak 3 mesice nez se vubec nekde objevi motor (sype se to tak casto, ze prakticky nejsou), jedes pro nej 650km do Polska, zaplatis nejak 40 tis. + pak jeste prace a zase muzes jezdit. Navic dily na KTM ostre endura jsou levne, ale na tyhle bezne stroje jsou ty jejich ceny hodne mimo v porovnani s necim japonskym.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělávky na 390 ADV
No koupena před 3nedelema najeto 3000 a ročník 21.
Tak není to první moto v garáži tak to s ni zkusím .
Čeká mě sehnat AL kryt motoru, držáky zadních vaku, možná sedačka, gumy E09,možná přední vidle a zadní tlumič. Dnes přišla koncovka od LeVince,
Ale rad si nechám poradit co s realitou tohohle maloobemu.
1 reakcí na tento příspěvek Dodělávky na 390 ADV
Na teploměru není nějaké zvýšení vidět, ale jestli v létě pojede ventilátor furt tak nebudu rád, je to docela kravál.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro [1 ... 4, 5] KTM 390 Adventure | FatBoy105th. | 144 | 12.5.2024 v 09:23 Mig_35 |
Řazení a spojka KTM 390 Adventure | DCT | 7 | 29.3.2024 v 13:44 DCT |
Zajímavá motorka do 100 tisíc [1 ... 20, 21] Kawasaki Versys 650, Aprilia SL 750 Shiver GT, Honda... | jincom | 605 | 11.11.2023 v 02:11 maco |
WRC Chorvatsko KTM 390 Adventure | L0g3N | 4 | 3.10.2023 v 06:46 Jemis |
Otáčky KTM 390 Adventure | Mufitko | 2 | 17.6.2023 v 23:33 assassin |