paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jakýho menšího scramblera jako druhou motorku
9.5.2024 v 00:44
Ahoj,
prošel někdo podobným výběrem malého scramblera jako druhý motorky, jako to řeším teď já?
Co jste nakonec vybrali, nebo co by jste pořídili?

Chci něco do 400-700cm3 (jedno zda jedno či dvouválec), zábavnýho, na ryby i pro radost jen tak zabloudit na cestu, kterou na klasický "velký" motorce bez povšimnutí mineš. Prostě se jen tak bez cíle toulat krajinou na něčem, co tě bude bavit, bude se ti to líbit a budeš se na to těšit...
Důležitý aby to bylo fakt zábavný i na polňačce a v mírnějším terénu (takže schopnější podvozek s vyššími zdvihy), ale dalo se s tím normálně zábavně jezdit i po silnici...

Taky aby to nebylo náročný na údržbu, spíš to mělo blíže k starší koncepci, než nějaký ultra moderně a bylo to bytelně postavený. Klidně i čínu ap, pokud s tím má někdo dobrý zkušenosti...

Rozpočet sem chtěl do 140 tis (cílím na zánovní ojetiny), ale zaujal mě např. scrambler Fantic Caballero 500 Rally video , kterej je teda o dost dražší...

Díky za věcný připomínky a názor.

Edit: odkaz

Naposledy editováno 09.05.2024 00:47:38

1 reakcí na tento příspěvek Jakýho menšího scramblera jako druhou motorku

10.5.2024 v 08:49 | Nahoru | #1
Díky kluci za info Reakce a nového himalayana asi odpovídají předpokladům...
Já naštěstí na Interceptoru nejel, takže jsem v klidu Ale měl by přijít scrambler na tomhle základě a to už pak bude možná horší s tím hlodajícím červíkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho menšího scramblera jako druhou motorku

10.5.2024 v 13:50 | Nahoru | #2
Wenca24> Taky jsem o víkendu jel na novém Himlu. Na jiném enfildu jsem nikdy nejel, tak jsem byl docela zvědavý. Ničím mě nepřekvapil a nezaujal. Moderní fungující motorka bez emocí. Lehká spojka, dobré brzdy, dobrý motor (při jízdě na mě působil, že to je dvouválec), podvozek tvrdší než jsem čekal a na šotolině mi nepřišel moc komfortní. Ještě mě zarazilo, že po zastavení jsem dosáhl na zem stejně jak z DRZ i když by měla mít motorka podstatně nižší sedlo - nohy mi šly asi hodně do strany, protože v té úrovni byly stupačky. Pro jízdu ve stoje bych potřeboval trochu přizvednout řídítka.
Motorka na denní ježdění a pohodové cestování i po pěkných šotolinách.

Zkusil jsem i CFmoto NK450 a jsem si sedl na zadek z toho co ta motorka za 130 tis nabízí. Dobrý podvozek, super brzdy, parádní motor se super zvukem, který pořád vybízí zábavné jízdě a poskytuje hodně emocí. Myslím, že to CFmoto 450MT-R bude díky tomu motoru hodně oblíbená motorka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist