Téma: Uprava mopedu EFI 139fmb z 50cc na 72ccm a nedobijí-nechápu
1.6.2024 v 21:47
Ahoj,dokázal by mně někdo poradit ,v čem muže být zakopaný pes...protože tomuhle opravdu nerozumím.nyní jsem kamarádovi předělával motor z 50 na 72 jedná se o klasický motor 139fmb.Je to vstřikování ,takže se musí vyměnit i řídící jednotka a udělat závit na hlavě pro čidlo teploty motoru.Vše běželo normálně ale najednou motor zhasnul...tak si řikám ,kde je problém...a po chvíli jsem zjistil ,že s novou řídící jednotkou se nedobijí baterie ,ale když dám startou jednotku na 50ccm tak normálně baterie nabíjí.Tomuhle opravdu nerozumím ,kždyt ze statoru jsou pouze 3 žluté draty do regulátoru a pak na baterii a pak ještě od od halův snímač ,ale ten nevyrábí proud a jde do řídící jednotky.Další věc co je opravdu divné je ,že s novou řídící jednotkou běží motor i pod odpojení baterie.Ale kde bere benzínové čerpadlo proud???to jsem na to koukal jak jelen...u karburátoru to je jasné ale tady je vysokotlak....?no fakt nevímJinak s klasickou pvodní ECU řídící jednotkou hned motor zhasne když se odpojí baterie.díky

1 reakcí na tento příspěvek Uprava mopedu EFI 139fmb z 50cc na 72ccm a nedobijí-nechápu

2.6.2024 v 12:33 | Nahoru | #1
jak píšu ,tohle je vstřikování Euro 5.není to karburátor s CDI.Ano motor běží i po odpojení baterie,ale třeba začne po chvíli kolísat a chcípne...ale už jenom že to běží mně přijde divné.Kde to bere proud na palivové čerpadlo?

(reakce na) Uprava mopedu EFI 139fmb z 50cc na 72ccm a nedobijí-nechápu

2.6.2024 v 13:06 | Nahoru | #2
kawasaki-man> a co jít po drátech a namalovat si schéma?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist