Dily na batbike





Téma: Uprava mopedu EFI 139fmb z 50cc na 72ccm a nedobijí-nechápu
1.6.2024 v 21:47
Ahoj,dokázal by mně někdo poradit ,v čem muže být zakopaný pes...protože tomuhle opravdu nerozumím.nyní jsem kamarádovi předělával motor z 50 na 72 jedná se o klasický motor 139fmb.Je to vstřikování ,takže se musí vyměnit i řídící jednotka a udělat závit na hlavě pro čidlo teploty motoru.Vše běželo normálně ale najednou motor zhasnul...tak si řikám ,kde je problém...a po chvíli jsem zjistil ,že s novou řídící jednotkou se nedobijí baterie ,ale když dám startou jednotku na 50ccm tak normálně baterie nabíjí.Tomuhle opravdu nerozumím ,kždyt ze statoru jsou pouze 3 žluté draty do regulátoru a pak na baterii a pak ještě od od halův snímač ,ale ten nevyrábí proud a jde do řídící jednotky.Další věc co je opravdu divné je ,že s novou řídící jednotkou běží motor i pod odpojení baterie.Ale kde bere benzínové čerpadlo proud???to jsem na to koukal jak jelen...u karburátoru to je jasné ale tady je vysokotlak....?no fakt nevímJinak s klasickou pvodní ECU řídící jednotkou hned motor zhasne když se odpojí baterie.díky

2 reakcí na tento příspěvek Uprava mopedu EFI 139fmb z 50cc na 72ccm a nedobijí-nechápu

2.6.2024 v 12:33 | Nahoru | #1
jak píšu ,tohle je vstřikování Euro 5.není to karburátor s CDI.Ano motor běží i po odpojení baterie,ale třeba začne po chvíli kolísat a chcípne...ale už jenom že to běží mně přijde divné.Kde to bere proud na palivové čerpadlo?

(reakce na) Uprava mopedu EFI 139fmb z 50cc na 72ccm a nedobijí-nechápu

2.6.2024 v 13:06 | Nahoru | #2
kawasaki-man> a co jít po drátech a namalovat si schéma?

(reakce na) Uprava mopedu EFI 139fmb z 50cc na 72ccm a nedobijí-nechápu

30.11.2024 v 19:43 | Nahoru | #3
kawasaki-man>

Mohl bych tě poprosit, budu dělat stejnou úpravu kterou teď zmiňuješ, předělávat EFI 139fmb na 72cc. Kde jsi koupil tu jednotku na 72cc? Předem díky za odpověď
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek

TOPlist