puffybodie> Máš naprostou pravdu, to ti klidně podepíšu. Každýmu žákovi vždycky říkám ať si první motorku koupí nějakej levnej verk ve slušnym stavu, kterej každej zná, každej opraví, všechno na to jde sehnat za pár peněz a naučí se na tom. Bohužel zkušenosti jako nezastavit nohou nad hlubokým kanálem, nahoře vedle vyjeté koleje a podobně, kdy člověk nedošlápne, manipulace s motorkou v garáži, zapíchnutej pohotovák v trávě v kempu, jsou prostě nepřenositelné. A pak mi za měsíc volají, že si koupili novýho triumpha a opřel ho v garáži o zeď, urazil zrcátko a origo servis za nej chce dvacet, jestli nevím o levnějším. Nejmíň třetina lidí co si dělá velkou motorku už má doma něco koupenýho a fakt naprosto nevhodnýho na začátek a pak teprve začínají dělat autoškolu. Tak dva lidi z deseti si nechají poradit a nepřidám ani půl člověka. Autoškola nemůže z nikoho udělat super jezdce. Jsme rádi, když stroj vůbec zvládnou tak, aby si neublížili, nebo někomu neublížili. Navíc motorický schopnosti žáků se rok od roku výrazně zhoršují. Když mi přijde šikovnej prvožadatel na jakoukoli kategorii, tak vyvěšuju vlajky. Pak zjistím, že od šesti jezdí na pionýru, v deseti už seděl na dvěpade jawce a jezdí závodně motokros
Ale kolik takovejch kluků je
Gal