Téma: Snížení zdvihu tlumičů na 690/701 Bílá síla
Tak vzhledem k tomu, že není lehká motorka, která by stála za přechod z mastodonta 710 na něco jinýho, tzv, downgrade opak upgrade, tak zkusím snížit vejšku sedla pomocí omezení zdvihu tlumičů, zkusil bych tak 3cm, abych plně dosáhl vobouma šlápotama na zem (samotný sedlo je nesnižitelný, bohužel)
samozřejmě, že se dá namontovat nějaký hajtech přepákování, ale pak bych asi začal škrtat kolem vo zadní blatník při trošku razantnějším propružení
takže můj dotaz je co udědlat se zadním a předním tlumičem, aby nevyjel až nahoru
nebo povolit na hulváta pružinu a změnit sag z cca 30 procent co mám teď třeba na 40
ale to by asi mohlo začít dělat jaksi špatný jízdní vlastnosti
samozřejmě, že se dá namontovat nějaký hajtech přepákování, ale pak bych asi začal škrtat kolem vo zadní blatník při trošku razantnějším propružení
takže můj dotaz je co udědlat se zadním a předním tlumičem, aby nevyjel až nahoru
nebo povolit na hulváta pružinu a změnit sag z cca 30 procent co mám teď třeba na 40
ale to by asi mohlo začít dělat jaksi špatný jízdní vlastnosti
1 reakcí na tento příspěvek Snížení zdvihu tlumičů na 690/701 Bílá síla
Tak pokud jdes cestou většího saku, tak to ti pak budou muset radit ti co te k tomu navedli. Tohle nas ve skole pro ladice odpruzeni pro curce birce neucili…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení zdvihu tlumičů na 690/701 Bílá síla
assassin> bude to mať "příjemně vohoupaný" až druhý krok by bol znižovanie zdvihu, 40% sag je ešte stále OK, na enduro priam vyhovujúce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.