Téma: Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 125 Sport, Jawa 350/638, Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/18, Jawa 125 Dandy, Jawa 125/810 Chopper, Jawa 125/810 Travel, Jawa 250 Pérák, Jawa 350/362 Californian, Jawa 350/361, Jawa 175/356, Jawa 350/633, Jawa 350/639 Chopper, Jawa 350/360 panelka, Jawa 125/355, Jawa 150/352, Jawa 650 Style, Jawa 650 Classic, Jawa 125 Dakar, Jawa 650 Dakar, Jawa 250 NTF, Jawa 350 SV, Jawa 250 Travel, Jawa 350 OHV, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 250 Special, Jawa 175 Special, Jawa 100/587 Robby, Jawa 125 Duck Enduro, Jawa 125 Duck Motard, Jawa 175 Villiers, Jawa 650 Bizon, Jawa 660 Dakar, Jawa 1000/837, Jawa 350 573/00, Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scrambler, Jawa 350 554 , Jawa 1000/838, Jawa 1200, Jawa 650 OHC, Jawa 350 CL
26.11.2024 v 19:32
Hospoda u Pecha bez Jawablázní hyperkorektnosti.
Zajmavé články k diskuzi:
Jawa 400 Geeny jse konečně do prodeje. Cena se těsně vejde pod 130 tisíc
Jawa na motosalonu představuje čtyřstovku Geeny
Nová indická Jawa 42 FJ větší silnější modernější
Nová Jawa 350 Indové zvětšují kejvačku
BSA gold star vs. Jawa 650 OHC Sport vs. Royal Enfield Interceptor
Cestou necestou, nebo radši jenom cestou. Brixton CrossFire 500 xc vs. Honda CL500 vs. RVM by Jawa Scrambler 500
Jawa představuje nové modely 650 ohc a my už víme jak jezdí
Třetí indická Jawa na českém trhu. Začal se prodávat model forty two
Jawa 350 CL pérák. Zážitky na prvním místě.
Jawa mění řadu 350 OHC. Přibude model sport
Indická Jawa obnovila značku Yezdi. Její stroje prý nebudou pro svatoušky
Test RVM by Jawa Scrambler 500. Záleží vám na motorce, nebo rodokmenu ?
Jawa bude nabízet dalčí RVM Scrambler 500. Překvapuje letmáčem vzadu.
Jawa nabídne upravenou 350 OHC. Normou Euro 5 se pochlubí i třístovka
Jawa - Jak šel úspěšný život devadesátileté babičky
Jawa v česku přidá dvě varianty 350 OHC. A co další verze indické třístovky ?
Indové představují novou Jawu 42
Test RVM 500 by Jawa. Chytrá horákyně v globálním pojetí
Jawa 300 CL míří do česka. Bude stát 150 tisíc
Jawa nabídne motorku na dobrodružné cestování
Benneli imperiale 400 vs. Jawa 350 OHC vs. Royal Enfield Classic 500. Železo, kulatá světla a spousta chladících žeber
Jawa 350 OHC special vs. FB Mondial sport classic 300i abs retro a neo retro.
Nová Jawa pérák má silnější motor a plní ekvivalent normy Euro 5
Jawa 1000 typ 838 a Jawa 1200. Jak to bylo a jak to bude
První jízda na indické Jawě 300. Jak jezdí novodobá kývačka ?
Jawa 300 největším lákadlem dnešních oslav 90 let značky
Jawa 350 scrambler z týnce. Hurá na čundr
Mahindra ukázala nový motor Jawa. Bude i pro ČR ?
Nová Jawa je trhák. V Indii je do listopadu vyprodaná
Jawa 350 Speciál - totální magnet
Jawa představila kapotovaný cafe racer 350 OHC Special
Jawa 350 OHC Retro, nebo pokrok ?
Jawa 660 Vintage. Scrambler na domácí způsob
Jawa oficiálně představuje nové modely 350 OHC a 660 Vintage
Jawa 350 OHC. Realita, nebo další mýtus z Týnce ?
Motocykly Jawa se budou znovu vyrábět v Indii
Podívejte se na neoficiální fotky nové Jawy 1000
Kam kráčí Jawa
Fotoreportáž Jawy Sportard od Jardy Šímy
Jawa 660 Sportard
Jawa 660 Sportard se představuje
Motocykl 2009 a Jawa
Jawa 650 Classic
Naposledy editováno 29.11.2024 21:37:17
Zajmavé články k diskuzi:
Jawa 400 Geeny jse konečně do prodeje. Cena se těsně vejde pod 130 tisíc
Jawa na motosalonu představuje čtyřstovku Geeny
Nová indická Jawa 42 FJ větší silnější modernější
Nová Jawa 350 Indové zvětšují kejvačku
BSA gold star vs. Jawa 650 OHC Sport vs. Royal Enfield Interceptor
Cestou necestou, nebo radši jenom cestou. Brixton CrossFire 500 xc vs. Honda CL500 vs. RVM by Jawa Scrambler 500
Jawa představuje nové modely 650 ohc a my už víme jak jezdí
Třetí indická Jawa na českém trhu. Začal se prodávat model forty two
Jawa 350 CL pérák. Zážitky na prvním místě.
Jawa mění řadu 350 OHC. Přibude model sport
Indická Jawa obnovila značku Yezdi. Její stroje prý nebudou pro svatoušky
Test RVM by Jawa Scrambler 500. Záleží vám na motorce, nebo rodokmenu ?
Jawa bude nabízet dalčí RVM Scrambler 500. Překvapuje letmáčem vzadu.
Jawa nabídne upravenou 350 OHC. Normou Euro 5 se pochlubí i třístovka
Jawa - Jak šel úspěšný život devadesátileté babičky
Jawa v česku přidá dvě varianty 350 OHC. A co další verze indické třístovky ?
Indové představují novou Jawu 42
Test RVM 500 by Jawa. Chytrá horákyně v globálním pojetí
Jawa 300 CL míří do česka. Bude stát 150 tisíc
Jawa nabídne motorku na dobrodružné cestování
Benneli imperiale 400 vs. Jawa 350 OHC vs. Royal Enfield Classic 500. Železo, kulatá světla a spousta chladících žeber
Jawa 350 OHC special vs. FB Mondial sport classic 300i abs retro a neo retro.
Nová Jawa pérák má silnější motor a plní ekvivalent normy Euro 5
Jawa 1000 typ 838 a Jawa 1200. Jak to bylo a jak to bude
První jízda na indické Jawě 300. Jak jezdí novodobá kývačka ?
Jawa 300 největším lákadlem dnešních oslav 90 let značky
Jawa 350 scrambler z týnce. Hurá na čundr
Mahindra ukázala nový motor Jawa. Bude i pro ČR ?
Nová Jawa je trhák. V Indii je do listopadu vyprodaná
Jawa 350 Speciál - totální magnet
Jawa představila kapotovaný cafe racer 350 OHC Special
Jawa 350 OHC Retro, nebo pokrok ?
Jawa 660 Vintage. Scrambler na domácí způsob
Jawa oficiálně představuje nové modely 350 OHC a 660 Vintage
Jawa 350 OHC. Realita, nebo další mýtus z Týnce ?
Motocykly Jawa se budou znovu vyrábět v Indii
Podívejte se na neoficiální fotky nové Jawy 1000
Kam kráčí Jawa
Fotoreportáž Jawy Sportard od Jardy Šímy
Jawa 660 Sportard
Jawa 660 Sportard se představuje
Motocykl 2009 a Jawa
Jawa 650 Classic
Naposledy editováno 29.11.2024 21:37:17
2 reakcí na tento příspěvek Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
No, tak Jawy 90 som mal dva. Jednu Cross-ku a jeden Roadster.
Strašne som nejakú Crossku chcel, ale najprv som zohnal len jazdenku Roadster. Jeden z dediny si to kúpil (fungla), že na tom bude jazdiť do práce (asi 10km tam a 10 km späť).
Veľmi skoro zistil, že to nepôjde, furt sa mu to kazilo, tak mi to predal za babku. Cestou domov sa mi to zastavilo tiež...
Stále som to opravoval, zapalovanie bolo katastrofálne vyriešené, občas vyskakovali problémy so rotačným šupátkom (drelo sa nejak našikmo), zadieralo sa to, atd.
Potom sa mi podarilo kúpiť aj Cross-ku, bez papierov, tak som jazdil na nej bahno. Z dvoch motorov som mal stále jeden na ponku, kým ma to neprestalo baviť a predal som obe.
Rám nahovno, krátky rozvor, na ceste to vlnilo už pri 70-ke, jaxviňa, ale išlo to hravo na zadné... Brzdy - aj keď čeluste boli cca o 5 mm širšie, ako u Pionierov, nič moc. Predná vidla nič moc a zdvihy oboch typov rovnaké - na Roadster ako-tak, ale na Cross-ku hrôza... Na skoky nebolo ani pomyslenie.
Po Pionieroch alebo kadejakých kývačkách to boli ale krok vpred, po dobrom vyštelovaní, keď to fungovalo, to bolo na danú dobu žihadlo.
Škoda, že to nikdy dlhšie nevydržalo.
Ešte k tým 2T dvojvalcom:
Mali sme skupinku, čo sme spolu jazdili, a to aj do okolitých "povolených" štátov. Veľmi často na Balatón do Hungárie.
(Foto časti skupiny v profile vo wallpaperoch)
Aj keď sme mali Jawky mierne upravené (leštené kanály, kompresia, väčší karbec...), Maďari na MZ 250 nás často predbiehali, na semafóroch nás pravideľne ponižovali... Oni boli tiež veľkí úpravcovia kadečoho a nemali základ mašiny z praveku.
Strašne som nejakú Crossku chcel, ale najprv som zohnal len jazdenku Roadster. Jeden z dediny si to kúpil (fungla), že na tom bude jazdiť do práce (asi 10km tam a 10 km späť).
Veľmi skoro zistil, že to nepôjde, furt sa mu to kazilo, tak mi to predal za babku. Cestou domov sa mi to zastavilo tiež...
Stále som to opravoval, zapalovanie bolo katastrofálne vyriešené, občas vyskakovali problémy so rotačným šupátkom (drelo sa nejak našikmo), zadieralo sa to, atd.
Potom sa mi podarilo kúpiť aj Cross-ku, bez papierov, tak som jazdil na nej bahno. Z dvoch motorov som mal stále jeden na ponku, kým ma to neprestalo baviť a predal som obe.
Rám nahovno, krátky rozvor, na ceste to vlnilo už pri 70-ke, jaxviňa, ale išlo to hravo na zadné... Brzdy - aj keď čeluste boli cca o 5 mm širšie, ako u Pionierov, nič moc. Predná vidla nič moc a zdvihy oboch typov rovnaké - na Roadster ako-tak, ale na Cross-ku hrôza... Na skoky nebolo ani pomyslenie.
Po Pionieroch alebo kadejakých kývačkách to boli ale krok vpred, po dobrom vyštelovaní, keď to fungovalo, to bolo na danú dobu žihadlo.
Škoda, že to nikdy dlhšie nevydržalo.
Ešte k tým 2T dvojvalcom:
Mali sme skupinku, čo sme spolu jazdili, a to aj do okolitých "povolených" štátov. Veľmi často na Balatón do Hungárie.
(Foto časti skupiny v profile vo wallpaperoch)
Aj keď sme mali Jawky mierne upravené (leštené kanály, kompresia, väčší karbec...), Maďari na MZ 250 nás často predbiehali, na semafóroch nás pravideľne ponižovali... Oni boli tiež veľkí úpravcovia kadečoho a nemali základ mašiny z praveku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 4075, 4076] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 122268 | Včera v 23:56 Kafi |
Po zařazení rychlosti moto zhasne Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Scrambler | ZBmoto | 10 | Včera v 11:39 Karaya1 |
novinky Jawa, přestavby Jawa 650 OHC | elvis78 | 4 | 20.12.2024 v 21:33 jandaxx |
prosba O pomoc - požár Jawa 350/360 panelka | Dolin | 20 | 19.12.2024 v 22:37 dave-lister |
Jawa sedlo turek vs český Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/360 panelka | Jirk_K | 15 | 18.12.2024 v 19:40 docent |