Můj dotaz je jasný - váhám v rozhodování při koupi jeté moto. Už před časem jsem řešil to samý dilema a rozhodl jsem se pro fazera, model 02 - 03. Tak teď prolejzam bazary a inzeráty a včera mi jeden bazarista, zapřísáhlej véčkař, doporučoval SVčko. Že ušetřim na páru svíček, nemusí se tak točit, což má vliv na životnost, bytelná konstrukce motoru a tak dál, takže jsem noc strávil nad recenzemi, zkušenostmi, testy. Proto bych se rád poradil s vámi. Měli jste třeba stejný rozhodování? Co jste koupili? Je mi jasný, že ti, co mají SV budou chválit onen nezapomenutelný zátah motoru a zvuk. Ti s Fazerem zase brzdy. Co třeba chování na nerovné silnici?
Budu jezdit asi spíš cestovně, než okruhově - tzn. + bágly. Měřim 185, tak abych se na to taky dobře vešel bez bolení zad. O SV se říká, že je až srandovně malá Víc mi vyhovuje vzpřímený posaz, než ležet na rukou, což asi mluví pro Fazera. Taky se bude hodit jisté pohodlí pro spolujezdkyni, která nemá zrovna 50 kilo.
Cenově je to asi srovnatelné, možná SV o něco levnější. SV model od r. 03 tušim, ne ten kulatý.
Další věc jsou budíky, osobně preferuju ručičky u Fazera, než digi tacho u SV, zasvítí slunko a je viděl leda prd.
Jo, u někoho tady v databázi jsem četl, že "kvalita zpracování dílů od Suzuki nesahá Yamaze ani po kolena"...je to fakt? V čem třeba?
Předem děkuju za názory a rady!
Zdraví kasmar
Naposledy editováno 04.04.2008 11:55:20
Já mám taky tak a posez je trošku sportovnější ale ne moc. Záda nebolej, jezdí levněji, protože ho tolik nemusíš točit a dá se i o 2 litry na 100km míň. S viděním budíků za sluníčka není problém. Jinak si na SV užiješ víc zábavy díky motoru.
Fazer- pěkný zátah , pohodlný(byl jsem s nim v IT), dobra spotreba , da se na něm i klidně slušně pozávodit
SV- míň pohodlna mam 182 cm a přijde mi na mě malá,při ostřejší jizdě v zatáčkách neklidná(můj pocit),
Takže pokud chceš občas vyjet někam dál a ve dvou Já radím Fazer.
SVéčko>>>Krovak - to říká někdo, kdo to ani neviděl natož se ještě svezl.
Já mám taky tak a posez je trošku sportovnější ale ne moc. Záda nebolej, jezdí levněji, protože ho tolik nemusíš točit a dá se i o 2 litry na 100km míň. S viděním budíků za sluníčka není problém. Jinak si na SV užiješ víc zábavy díky motoru.
Ty snad jezdíš na SVčku za 4 litry či co?A o tom co jsem viděl nebo neviděl bych s tebou klidně polemizoval...
Naposledy editováno 04.04.2008 12:37:22
PS: Měřím 189 cm. a srovnání je pohodlný...
Naposledy editováno 04.04.2008 13:16:50
A k tomu razeni, nevim proc si vsichni porad myslej ze budou muset na SV radit min nez Fazeru, paradoxne je to presne naopak, pokud se vyuziva plnej rozsah otacek motoru :\ ...na normalni okresce jedu na Fazeru porad 2-3, na delsich rovinkach za 4. Na SV je to porad 2-3-4-5 nahoru a dolu furt dokola .
Jel sem na něm, a oproti SV je pohodlnější, podvozek mi přišel klidnější a stabilnější. Motor od spoda sice podle dvouválu nemá tah... ale i tak se plynule a bez keců rozjede
Na SVčku bych daleko cestovat opravdu nechtěl, ale na vylbnutí na zatáčkovitých okreskách je to bomba
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výměna motorky yamaha Yamaha FZS 600 Fazer | loudálek1 | 18 | 23.9.2024 v 18:17 loudálek1 |
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |