Téma: Motorka na polňačky a lehký terén
Přeji pěkný večer.
S kamarádem plánujeme koupit endurové motorky s TP, čistě na jízdu po polních cestách, případně lehčí terén, v krajním případě nějaký TET nebo šotoliny na balkáně. Žádné hardenduro výlety neplánuju. TP potřebuju kvůli přejezdům po silnici.
Požadavky:
Rozumná váha (do 170kg?), dostupnost dílů.
Rozpočet nemám daný, cca 70k (můžu jít až ke 150, pokud by to mělo smysl). Spíš mi jde o to, že když mě to nebude bavit, ať se ta motorka dá prodat bez velké slevy nebo dlouhého čekání na někoho, kdo udělá stejnou chybu jako já

Zatím jsem narazil na tyto kandidáty:
Kawasaki KLR 650
Honda NX 650
Yamaha XT 600 E
Suzuki DR 650
Výhodou je nízká cena Taky je mi jasné, že to jsou už muzejní kousky, a bude to o štěstí, jak se o konkrétní kus někdo staral. Zároveň už to bude horší s dostupností dílů

Dál mě napadly:
CRF 300L - podle všech při enduro použití nestačí podvozek - nutná další investice plus jich moc v inzerci není
F 650 GS - už moc těžká
EXC 350 F - jen proto, že ji každý zná a nebude problém s díly; ale její potenciál nikdy nevyužiju + vyšší cena
Fantic Caballero 500 rally - ne úplně enduro, ale dost schopná; z inzerce mizí poměrně rychle
Fantic XEF 250 Trail - docela neznámá, viz. pointa s případným prodejem dál

Je nějaká motorka, kterou jsem úplně přehlídnul? Případně poprosím o tipy, názory

Naposledy editováno 02.02.2025 19:24:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

3.2.2025 v 08:27 | Nahoru | #1

Kavak95 píše: endurové motorky s TP, čistě na jízdu po polních cestách, případně lehčí terén, v krajním případě nějaký TET nebo šotoliny na balkáně. Žádné hardenduro výlety neplánuju. TP potřebuju kvůli přejezdům po silnici.


Doporučují tvůj ůmysl rozdělit na dvě části.

čistě na jízdu po polních cestách, případně lehčí terén. TP potřebuju kvůli přejezdům po silnici.

Na tuhle část se zaměřít a koupit na to motorku. Zmíněná KTM EXC350F je na tohle téměř ideál. Nebo podobná ze stejné kategorie např. Yamaha WR250F, Beta 390. Ono totiž s jídlem roste chuť.
Spousta lidí(a že jich tady na fóru je) udělala stejnou chybu když uvažovala jako ty máš vypsáno v zadání. Koupit na začátek něco né úplně ostrého, ale levného. Drapák se dá nasadít na 150kg DR, XT, KLR, nějaký terén to zvládne a serivis nebude potřeba tak často.
Po pár zalehnutích pod motorkou, vytahování zahrabané motorky z bláta, zvedání ve svahu, tě sama dožene myšlenka: proč jsem si já ocas rovnou nekoupil lehkou ostrou

nějaký TET nebo šotoliny na balkáně.

Tuhle část si nech k řešení jako samostatné téma někdy na později. S endurem z první části dotazu budeš jezdit i několikrát týdně, na TET vyrazíš jednou za rok. Proč se tahat celý rok kolem komína s motorkou kterou použiješ na týdenní dovolené jedenkrát v roce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

3.2.2025 v 08:37 | Nahoru | #2
Morozko> když se podíváš, odkud je tazatel, uvidíš, že kolem je jen placka... Takže maximálně přejezdy po polnackach... Na to je EXC škoda...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XT 600E dusí se a chcípá Yamaha XT 600 E Boky 13 2.3.2025 v 19:14 Vita38
Honda CRF 300l úpravy pro cestování [1 ... 6, 7] Honda CRF 300L, Honda CRF 300 Rally Eso_Rimmer 207 27.2.2025 v 15:46 Eso_Rimmer
Výměna a zvýšení řídítek Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally PetNed 4 24.2.2025 v 15:10 PetoF
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E skodas1 2 21.2.2025 v 14:27 Comrade
CRF300L střílí a chcípne Honda CRF 300L Mbeki 25 21.2.2025 v 10:08 PetoF

TOPlist