Téma: Motorka na polňačky a lehký terén
Přeji pěkný večer.
S kamarádem plánujeme koupit endurové motorky s TP, čistě na jízdu po polních cestách, případně lehčí terén, v krajním případě nějaký TET nebo šotoliny na balkáně. Žádné hardenduro výlety neplánuju. TP potřebuju kvůli přejezdům po silnici.
Požadavky:
Rozumná váha (do 170kg?), dostupnost dílů.
Rozpočet nemám daný, cca 70k (můžu jít až ke 150, pokud by to mělo smysl). Spíš mi jde o to, že když mě to nebude bavit, ať se ta motorka dá prodat bez velké slevy nebo dlouhého čekání na někoho, kdo udělá stejnou chybu jako já

Zatím jsem narazil na tyto kandidáty:
Kawasaki KLR 650
Honda NX 650
Yamaha XT 600 E
Suzuki DR 650
Výhodou je nízká cena Taky je mi jasné, že to jsou už muzejní kousky, a bude to o štěstí, jak se o konkrétní kus někdo staral. Zároveň už to bude horší s dostupností dílů

Dál mě napadly:
CRF 300L - podle všech při enduro použití nestačí podvozek - nutná další investice plus jich moc v inzerci není
F 650 GS - už moc těžká
EXC 350 F - jen proto, že ji každý zná a nebude problém s díly; ale její potenciál nikdy nevyužiju + vyšší cena
Fantic Caballero 500 rally - ne úplně enduro, ale dost schopná; z inzerce mizí poměrně rychle
Fantic XEF 250 Trail - docela neznámá, viz. pointa s případným prodejem dál

Je nějaká motorka, kterou jsem úplně přehlídnul? Případně poprosím o tipy, názory

Naposledy editováno 02.02.2025 19:24:06

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

5.2.2025 v 10:34 | Nahoru | #1

Krautkopf píše: Jaký les? Spadl jsi z Marsu? Od kdy se může jezdit po lese? Poučuješ tady o pičovinách, jako Desert Sled za 200k na polňačky a jejich přilehlé okolí a zároveň v tématu o 450 tvrdíš, že něco takového je ukrutná pičovina, i když to má terénní podvozek (a vymýšlíš hovadiny).



Bavit se o tom jestli do lesa ano či ne pohledem legislativy je na motorkářském webu asi nuda, nemyslíš?

Desert Sleda jsem nadhodil poté co jsem byl upozorněn Medvědem i zakladatelem vlákna že terén v místě jeho bydliště v podstatě žádný není. Rovina všude kam oko dohlédne a nejbrutálnější off je polňačka mezi lány s řepkou-obilím. Jeho enduro ježdění bude spočívat v tom že na asfaltu stráví 80km ze 100km a zbylích 20km na prašné cestě, nebo louce jako tady a tady

Deert Sled vypadá takto:

Žádné oplastovaní předku spojující v jeden celek nádrž se světlem, žádný buzna štít, lešení na roadbook, ani podsedlové plasty nemá. Má hliníkovou plotnu pod motorem, řidítka s hrazdou, jednoduché kulaté světlo otáčející s řídítky. V-Strom, Transalp, stará i nová Tenerka, všechno jsou s ním v přímém srovnání oplastované mrchy.
Ano, nemá kola 21" 18" a držák SPZ je potřeba vyměnit za kratší, ale to je asi tak vše. Váhově i výkonově srovnatelné s uvedeným triem Strom-Tenere-Transalp.

Je to motorka na blbnutí na silnici s tím že bez problémů může sjet i mimo asfalt a tam záleží na řidiči co všechno zvládne.

Jsem si plně vědom že to není lehké enduro, jenže KTM 350F(a další stejné kategorie) byli zamítnuty z důvodu neterénu v místě bydliště. Stejně jako byli zamítnuty buchary DR, XT, XR kvůli zastaralému podvozku. A trpět na 20kW zdechlince jen kvůli tomu že je tady o ní na fóru několik oslavných vláken??? 90% majitelů má CRF300L jako doplněk k větší motorce, né jako jedinou hlavní.

A ať ti odpovím na všechno, tahat sem CF Moto 450MT? To je úplně jiný svět, 35kW ve dvouválci 450ccm, s váhou Desert Sleda, oplastováním téméř jako silniční moto... škoda řádků o ní psát v dalším vlákně.

Naposledy editováno 05.02.2025 10:46:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

5.2.2025 v 10:49 | Nahoru | #2
Morozko> Dva metráky na silničních gumách ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

5.2.2025 v 12:14 | Nahoru | #3

Morozko píše: Bavit se o tom jestli do lesa ano či ne pohledem legislativy je na motorkářském webu asi nuda, nemyslíš?

Desert Sleda jsem nadhodil poté co jsem byl upozorněn Medvědem i zakladatelem vlákna že terén v místě jeho bydliště v podstatě žádný není. Rovina všude kam oko dohlédne a nejbrutálnější off je polňačka mezi lány s řepkou-obilím. Jeho enduro ježdění bude spočívat v tom že na asfaltu stráví 80km ze 100km a zbylích 20km na prašné cestě, nebo louce jako tady a tady



209kg Desert Sleda do terenu na zaciatok? To je fakt radsej tu Tenerku...

Naposledy editováno 05.02.2025 12:14:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XT 600E dusí se a chcípá Yamaha XT 600 E Boky 13 2.3.2025 v 19:14 Vita38
Honda CRF 300l úpravy pro cestování [1 ... 6, 7] Honda CRF 300L, Honda CRF 300 Rally Eso_Rimmer 207 27.2.2025 v 15:46 Eso_Rimmer
Výměna a zvýšení řídítek Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally PetNed 4 24.2.2025 v 15:10 PetoF
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E skodas1 2 21.2.2025 v 14:27 Comrade
CRF300L střílí a chcípne Honda CRF 300L Mbeki 25 21.2.2025 v 10:08 PetoF

TOPlist