paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 09:39 | Nahoru | #1
assassin> To video myslím krásně potvrzuje to co píše sleeper...I na širokým okruhu má co dělat aby to trošku urval a stejně mu to letí po rypáku ven a dlouho to v tom smyku neudrží. Na silnici kde na to není prostor a rychlost si to fakt neumím moc představit.

Jestli se někdo chce klouzat v zadokolce v provozu a aby to bylo pořád na pohodu, tak jedině zadokolkovej pekáč na galuskách typu starej Kadett a podobný "žigulíky", z novějších třeba MX5. To jsou auta pro normální lidi bez superschopností, proto jsou tak oblíbený

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 10:09 | Nahoru | #2
Kocandak> Udrzet dlouhej drift na asfaltu - na to ma 40i malej vykon. Navic se nebavime o driftovani ale lehky ulitnuti zadku po seslapnuti plynu v apexu - aspon podle popisu toho co sleeper jezdil v 545i a 330i s otevrenyma difama, ono bawo je docela nedotacivy i s rwd, ten drift se seriovou zadokolkou vypada zvenku dost podobne....

Proste takova ta klasika utrhnuti plynem a lehce kontra, co beznemu pilotu pripada jak desne driftuje.

Me ten pocit vlajici zadi m240i davalo stejne jako moje 328 ... projet zatacku dverma napred tak aby se to u dalo rikat drift (utrzeno v najezdu podrazenim nebo ruckou) se mi s 328 podarilo jen parkrat a navic ten vyjezd s otevrenym diffem se taky da za drift oznacit jen s privrenyma obema ocima s pujcenym autem za milion jsem se o to ani nepokousel

Drift se 4x4 vypada proste jinak nez s rwd - ze to nejde bych sel vysvetlovat klukum co drti subarka apod stroje v zime na horách - treba z místních dominovi, ikdyz ten uz sem moc nechodi..

Naposledy editováno 01.11.2019 10:18:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 7 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja ab 21 13.10.2024 v 10:25 combust
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja ..Roko.. 58 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja Edye 0 24.9.2024 v 15:43 Edye
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Admire 1 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X

TOPlist