Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.

2 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

30.11.2009 v 11:22 | Nahoru | #1
Vaše problémy s řetězem mě docela udivují. Mám na motorce namotáno teď 130 hod, už jí moc nepoužívám na "popojíždění" po lese, většina z toho je najetá na MX trati nebo na závodech. nedávno jsem dojezdil druhou řetězovku (z toho první byla originál regina nejtovaná, druhá s řetězem Titax, kterej stál za prd, ale přesto asi 60 hod odjel...dokonce pořád s jednou spojkou). Mlásení řetězu o kyvku jsem vyřešil podložením toho horního lízátka (asi o 7 mm, dal jsem pod to teflonovou destičku a mlácení téměř úplně vymizelo). Jinak jsem ještě vyměnil spodní rolničku taky za teflonový lízátko (ale to spíš ze zvyku, dělal jsem to u všech notorek). Řetěz napínám tak, že v místě těsně za horním lízátkem musím mezi řetěz a kyvku nacpat tři prsty. S tímto postupem a se zmíněnými miniúpravami jsem s řetězem nikdy neměl sebemenší problém. Navíc si troufám tvrdit že u GG na tom napnutí až tolik nezáleží, protože když je přepnutej, trochu si to reguluje sám zadním vodítkem, který je na silenbloku a proto se může při zatížení naklápět. myslím že problém spočívá v použití nekvalitních spojek, jinde bych to nehledal.

(reakce na) Gasgas 250 07

30.11.2009 v 11:28 | Nahoru | #2
PetrTM, Itall> já žádný problémy s řetězem nemám :) origo řetězovka, najeto 110 mth a do důchodu se nechystá :)

(reakce na) Gasgas 250 07

30.11.2009 v 12:02 | Nahoru | #3
PetrTM> Jo, 3 prsty, to je klasika. Teď to také tak mám. Na lízátku je tam nedám, ale za ním určitě ano. Tak to funguje, ovšem řetěz je dost volný. Navíc mám rozetu 42z. a u menších rozet jsem byl zvyklý, že ani 3 prsty nemusely být. Císař dokonce říkal i při origo rozetě (48z.) jen na 2 prsty, ale ten se nedá brát vážně . Je fakt, že spojka praskla vždy pod plynem, ale jak říkám, u jiné motorky se mi to NIKDY nestalo. Spojky používám ČZ pořád. U HQ WR 250 byl také řetěz Regina, už nevím, jestli nýtovaný, ale také jsem ho zkracoval. A pak bez problémů najezdil tisíce km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist