
brácha má B6 a neřekl proti ní nic špatného. ale mě moc nesedla. pro mě menší rám a tím jiný posez. musí se víc točit. prostě mi nesedla.
hornet 6: Kamarád jí má a půjčil mi jí. Na mě moc krátký posaz (velice krátký). živá a v zatáčkách předvídatelná.

fzs 600 tak o 0,5 l míň na 100 km, rám taky super, níž težiště, zdá se lehčí, do zatáček padá sám, hodně místa pod sedlem, ukazatel paliva a prostě mi to padlo uplně nejvíc do ruky, zkus svez se a uvidíš jiná nejlepší rada není

...Dani...>osobne vic preferuju horneta... Zatim mam jen DT 125 a nalitanych 7 000. Pristi rok budu mit 18 a hodne lidi v tomhe veku jde do horneta a hodne lidi rika, ze honda je honda a hodne me tam laka zivotnost motoru. Rekl bych, ze celkova poruchovast bude mala. Financne bych to videl kolem 85 tisic. MUSIM SI NA TO NASETRIT SAM! Zadnej tatinek!... Jinak dik za prispevky a vymenujte si nazory na stroje... Jinak me tady hodne lidi sprcalo, ze se na tom rosypu. Muzete si precist clanek: pridej se! moto 600
se 7tis si fakt hustý vyjezděný týpek lol
honda je honda lol
bandit má lepší motor, který přežije víc pitomců
starý bandit jede (nejede) stejnoměrně. hornet má motor výbušnější (no, tehdy se mi to tak zdálo lol jinak sou to vysavače lol )

tatunac>
Bandit jak má najeto kolem 50 000 problém ze seřízením karburátorů - vyběhaný šoupátka = nestálý volnoběh
S tím si se fakt setkal? Já mám teda osobní zkušenosti s motorkama, který maj přes 50 a šlapou jako hodinky a je jich určitě víc než těch co popisuješ ty. Abych řekl pravdu, tak jsem ještě neviděl žádnou, která by byla v 50 rozsypaná jak píšeš ty.

K tomu seřízení... Dokud to nedělá paseku, tak se na ně šahat nemusí, ale musíš hlídat stabilitu volnoběhu, jestli ti to nestřílí do výfuku, juknout na svíčky... Jak to začne dělat bordel, tak kontrola.

Naposledy editováno 05.08.2008 02:28:20
...Dani...>Mam dotaz na Fazer... Cetl jsem recenzi na r.v. 2006 a pisi: do deseti tisic se pod vami temer nic nedeje, protoze sekundarni prevod je prilis dlouhy, zato nad deset tisic je nástup kouzelný. Bral bych to jako nevihodu, protoze se logicky zvedne spotreba pri poradnem krouceni. Proc to rikam? hornet vs. fazer... hodrnet pojede s nizsi spotrebou a nebudu muset tolik tocit a presto dobre pvali...
Co se týče poměru sekundárního převodu, tak jestli ti to bude tak moc vadit, tak až budeš měnit řetěz, tak kup kola s jiným počtem zubů podle toho jestli chceš, aby to bylo živější, nebo aby se to míň točilo. Každopádně já taky laboroval s početm zubů a když jsem z původních 15/45 dal 15/43, tak se prakticky nic nezměnilo ani co se týče spotřeby a myslím, že ani akcelerace. Na poslední stupeň na 140 km/h mi to točí cca o 500 ot. míň. Jiná změna nepozorována.
V 18ti spíš řeš, na co chytíš víc roštěnek, než tyhle testy. Stejně to máš jen jako motorku do začátku a dřív nebo později budeš chtít něco jiného. Tak vem co se ti líbí a až budeš kupovat další motorku, tak už budeš vědět co bys chtěl změnit.
Nehoň jen výkon a spotřebu. Máš tam spoustu dalších věcí (gumy,olej, filtry, svíčky... a to nedej bože když s tím někde praštíš


Výběr motorky je v tvém věku fakt těžký... Taky jsem v 18 koukal na kilowaty a maximálku. Jen o tom to ale neni.
Tohle je ale diskuze na dlouho... Nebudu to tady zaplácávat. Jestli chceš slyšet zkušenosti někoho, kdo před několika lety řešil to samé, tak mi napiš.
tatunac>Honda lepší technika - vyšší cena
až tě to přestane bavit Honda je líp prodejná
Bandit jak má najeto kolem 50 000 problém ze seřízením karburátorů - vyběhaný šoupátka = nestálý volnoběh
Bandit - menší náklady na pořízení
karburátory??? tak tuto vývojovou etapu už máme za sebou

bruselak>mám bandasku 650 vodníka (K7) a nez jsem ho poridil tak jsem tez zvazoval horneta, ale je to na mne moc mala motorka, musim rict, ze z tohodle hlediska je srovnavano ponekud nesrovnatelne, bandit je proste krapitek nekde jinde, srovnatelny je podle mne spis s CBFkem-takze jestli seš menšiho vzrustu tak ti asi bandita doporučovat nebudu ten je pro velky kluky lol
Nejni pravda, já jsem trpajzlik a jezdím na Bandasce bez problémů.
Ale je fakt, že jse ho utopil ve vidlích, předělávalo se pepákování a dneska mám sedlo na nějakých 650 mm

Takže při troše snahy se to dá.
A když jsem se vyválel, tak můžu potvrdit, že i 52kg živé váhy stačí na postavení na obě kola

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojka Honda CB 600F Hornet | Jakub- | 7 | 22.4.2025 v 18:37 kokoška. |
Místo na trénování Karviná a okolí... Honda CB 600F Hornet | Kalo18 | 7 | 9.4.2025 v 23:41 Sver |
Vytahaný rozvodový řetěz s malým ná... Honda CB 600F Hornet | Luplay | 15 | 3.4.2025 v 10:36 ..Roko.. |
Vytahaný rozvodový řetěz s malým ná... Honda CB 600F Hornet | Luplay | 2 | 2.4.2025 v 14:04 Koudy01 |
gipro a Hornet 2005 Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F Hornet | Alf75 | 5 | 12.3.2025 v 16:43 Alf75 |