Puvodni FZ6 (2004-2006) ma 72kW, a plni Euro2
Oprotitomu S2 ma:
Stejne taky 72kW ale jinak naladeno + plni Euro3
Jinou kyvku
Jinak potazene sedlo
Krapet jine brzdy
Jinou pristrojovku
U verze S jeste jinou polokapotu
S FZ6 od roku 07 dal je stejne jako puvodni FZ6 04-06, akorat je zkrocenej motor na 57kW, plus taky plni Euro3.
pokud mas omezovac v hlave, a jezdis hlavou a ne koulema tak

Naposledy editováno 22.07.2008 17:44:58
Mr.Navara>A co se uškrcení na 57kW týká,.... spočívá pouze v dorazu na škrtící klapce, v místě kde vede lanko... takže ohneš takovej plíšek a máš 72kW, nebo kolik to je....
tak to asi sotva lol
Jinak já na 72kW začínám a je to pohodová motorka. Výkonu dost. Do 8 tisíc je línější ale i tak na pohodu, cestovní mi moc nepřipadá, spíš sportovní s hodným motorem a příjemným posezem. Brzdy jsou vynikající. Co mě štve poslední dobou je přenášení vibrací do řídítek (i se závažíčkama), taky občas je na obtíž pro začátečníka ta váha. Např teď se chci učit jezdit po zadním a to není žádný med s 200kg motorkou

TomasH724>Ozzy_> vidim ze mas dobry prehled o fazerech prave sem byl dneska v yamaze a byla tam S2 a i ta nova FZ6 57kW a vice se mi libila tam FZ6 doporucil by si mi to jako zacatecnikovi??
Tak takhle, na 57kW jsem nikdy nejel, takze nevim, jak to poresili. Mam 06-72kW, tzn starou ale plnotucnou. Taky se mi vic libi ta starsi :)
Slysel jsem ze pri tom skrceni na 57 udelali dve veci, jednak je jinak naladena ridici jednotka, pak jsou naky zuzeny sani, a pak aby to dohnali tak "zkratili plyn", a pry to neni moc fajn. Ale prosimte tyhle veci ber jako "jedna pani povidala", vim to jen z testu, clanku atd.
Ad zacatecnik, je to v hlave. Hele, kazda motorka +50 koni je na zabiti az az, jen cim je silnejsi a divocejsi tim min chyb odpousti. Ale muzu te ujistit ze i ten 57kW fazer pofrci dve kila, a na zabiti na masine pokud neco trefis staci bohate padesatka.
A abych jen nemoralizoval, ja na fazeru v podstate zacinal (no cca 1000km jsem najel za 2 sezony predtim na Hornetu, ale tak to je jako nic). Zatim dobry, ale par hnusnejch krizovek sem si uz prozil.
Fazer / FZ6 je krapet schyza, kdyz ji nechas vrnet pod tema 7 tisicema, je to cestacek, bublacek, ne ze by nejela ale tak na pohodu. Jak to jednou pustis nahoru, fazer jeci, tobe se leje adrenalin do hlavy, a tezko se ubira :) Dojedes popelnici klidnym tempem, zaradis 2x dolu, vyrazis, a v mziku ses na 10k, masina jeci a leti, a ty mas po kochacce.
Tohle ti nikdo nepopise, poradim ti jedno. Proste se svez / pripadne nech zvezt. Fazeru jsou spousty, uvidis sam.
han>Mr.Navara>A co se uškrcení na 57kW týká,.... spočívá pouze v dorazu na škrtící klapce, v místě kde vede lanko... takže ohneš takovej plíšek a máš 72kW, nebo kolik to je....
tak to asi sotva lol
Hádat se nebudu.... pokud něco víš, tak to řekni... pravda, novej model S2 má mít upravený výkonový mapy, ale kW zůstaly...


koneckonců uvidíme přespříští středu, komu to jak jede....

PS: zkuste u ty kamosovi ohnout ten plíšek,.... a budeme mit jasno všichni....

Naposledy editováno 23.07.2008 19:45:46
spočívá pouze v dorazu na škrtící klapce, v místě kde vede lanko... tzn pod nádrží? ten pohyblivy mechanismus ktery je videt zleva (myslim) na kterem končí lanko???
ale je to blbost, kdyz si predstavim ze se svym fazerem pojedu do ¾ plynu, pojede to pořád líp a jinak než ta 52kW.
Naposledy editováno 23.07.2008 20:19:58
A ano, zní to divne, že by ty kilowaty byly uškrcený jen tim,.... ale prvních 1000km jsem jezdil s dorazem.... a i když jsem točil "na plno" jen půlku plynu, motor šel vytočit až do 14t ot., ale jen na jednicku, dvojku,.... na ostatni rychlosti proste nemel silu...







Cowley PMR 5:05>Kdo mi odpoví, proč ti dyzajnéři opustili tak krásné přístrojovky z původních modelů ? Toto je shit, alespoň ten analogový otáčkoměr a vedle toho digitální rychloměr. Proč ?
Nevim, ja mam nastesti 06 s plne digitalnim, a je to podle me bomba ;) Ale to mas tak, tyhle veci jsou tezce individualni, spouste lidi se to nelibilo a tvrdili ze jim otackomer prijde neprehledny ...
Naposledy editováno 24.07.2008 13:45:11
Benja>lepsi je treba jak ma gsxr, ... otackomer rucickovej a rychlost digitalni ... bych chtěl ... nelibi se mi prave ten otackomer digitalni :(
Sak novy fazery to tak maj prave taky (S2) ... ale jak vidis, nekomu se to zas vic libi opacne :)
HappyCZ>Jj, prave digitalni otackomer byl starsimu modelu FZ6 casto vytykan s ohledem na jeho citelnost. Ja osobne otacky sleduju tak, ze si prepnu jejich ciselny zobrazeni misto poctu ujetych kilometru, protoze ty ctverecky co nabihaji po obvodu mozna vypadaji pekne, ale citelny to vazne moc neni.
Me to prijde absolutne v poho :) necitelny mi prijdou cislicka, a rucicky od ty doby co mam fazera nechapu :)
Ale koukam ze jsem v mensine ;)




Jinak já jsem taky raději pro ten digitální... když už ho tam dávají... :)
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Fazer FZ6 a model S2
Mr.Navara>Stavalo se mi, treba pri predjizdeni, ze jsem vytocil do omezovace a hůůůůů, což neni příjmený... :\ (vinu dávám špatně přehlednýmu digi otackomeru) vše jsem vyřešil Engearem... nastavil jsem to, že se mi při 12t ot. rozsviti ta modra dioda,.... která je vidět i když koukám na slunce...
přesně, dioda se rozsvítí a i když tam nekoukám tak si jí prostě všimnu a řadim.

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha FZ6 S2 Fazer laděný výfuk Le... Yamaha FZ6 Fazer S2 | budisak3 | 27 | 16.4.2025 v 17:01 budisak3 |
Nefunkční směrové blinkry Yamaha FZ6 Fazer S2, Yamaha FZ6 S2 | tpokorny | 12 | 14.4.2025 v 22:49 Slávek-TDM |
chtěl bych radu Yamaha FZ6 Fazer S2 | AdamSima | 5 | 26.3.2025 v 20:26 petr.machy |
Yamaha Fz6 N S2 Yamaha FZ6 Fazer S2 | Liba-Z-Libave | 8 | 30.7.2024 v 08:26 jandaxx |
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 13 | 26.7.2024 v 14:19 combust |