Téma: Mišuge Stepos79 inovovat??
 
16.9.2008 v 12:55
Naskytla se mi možnost inovovat stroj. Jenže jako obvykle je tu pár pro a proti a proto bych rád slyšel, nebo spíše si rád přečet vaše nazory připomínky, nebo pohledy na celou věc.

Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.

Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.

Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.

aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken

Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46

1 reakcí na tento příspěvek Mišuge Stepos79 inovovat??

23.1.2009 v 01:13 | Nahoru | #1
no Perňo ty si zase na brzdy větší dravec, počítej že mi začátečnící na tom asi tolik nestojíme jako ty.. Jak řikám já lítal teď naposledy feroda syntergripy v mostě asi 50 kol a páčka pořád tvrdá ani o kousek nepovolila - což jsem se až divil.. a že by se lepily mi taky nepřišlo..
Před tim jsem měl racový nissiny už nevim co to bylo za směs a ty teda nebrzdili vůbec, taky jsem z 2 rozjížděk byl asi 7x dlouhej (párkát před šikanou rovně a po jednom výletu do kačera..) no strašný.. fakt musim říct že ty feroda jsou zlatý nedám na ně dopousti.. i když uvidíme letos co to udělá až trochu přitopim

(reakce na) Mišuge Stepos79 inovovat??

23.1.2009 v 15:10 | Nahoru | #2
Corela9> Však OK, třeba se to už u Feroda zlepšilo! Já bych to taky normálně nepoznal, ale Venca "TEXASTORNADO #68" (neskutečnej bejvalej palič, co mi dával na prdel na okruhu na stejný motorce..) mě přesvědčil a já zkusil ty Lucas CRQ. Pocitově brzděj míň na počátku, ale stačí jen málo přitlačit a účinek stoupá strměji a lineárněji než u Feroda při menší síle na páčku! A strašně důležitá věc, když už nalítáváš hodně hluboko do oblouků se stlačenou vidlí pod brzdou je DÁVKOVÁNÍ a to je úplně někde jinde, předek tolik nevibruje, atd..

Jinak to, že ti brzda nevadne je daný tím, že jedeš na Hondě anebo na Yamaze, Sůza nebo Kawa s tím maj problémy a je trochu fuška to vychytat, aby celá soustava (hadice, pumpa, brzdovka a desky) fungovala stabilně..

Jen dávám do placu, co mám vyzkoušený.. Na R1 2007 jsou ale dost příjemný i originály, tam už jsem tak nadšený z karbonů nebyl, neboli jsem nepoznal rozdíl natolik, abych je tam nějak stabilně dával. Nevýhoda je, že karbonový desky nejsou na vodu!!! S originálama to řešit nemusím...a taky možná je příjemný, že mě originálama zásobuje sponzor Každopádně na R1 2004 to bylo s Lucasama CRQ o řád lepší oproti originálům nebo Ferodo..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist