Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.
Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.
Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.
aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken
Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46
1 reakcí na tento příspěvek Mišuge Stepos79 inovovat??
Před tim jsem měl racový nissiny už nevim co to bylo za směs a ty teda nebrzdili vůbec, taky jsem z 2 rozjížděk byl asi 7x dlouhej (párkát před šikanou rovně a po jednom výletu do kačera..) no strašný.. fakt musim říct že ty feroda jsou zlatý nedám na ně dopousti.. i když uvidíme letos co to udělá až trochu přitopim
Jinak to, že ti brzda nevadne je daný tím, že jedeš na Hondě anebo na Yamaze, Sůza nebo Kawa s tím maj problémy a je trochu fuška to vychytat, aby celá soustava (hadice, pumpa, brzdovka a desky) fungovala stabilně..
Jen dávám do placu, co mám vyzkoušený.. Na R1 2007 jsou ale dost příjemný i originály, tam už jsem tak nadšený z karbonů nebyl, neboli jsem nepoznal rozdíl natolik, abych je tam nějak stabilně dával. Nevýhoda je, že karbonový desky nejsou na vodu!!! S originálama to řešit nemusím...a taky možná je příjemný, že mě originálama zásobuje sponzor Každopádně na R1 2004 to bylo s Lucasama CRQ o řád lepší oproti originálům nebo Ferodo..