Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.
Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.
Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.
aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken
Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mišuge Stepos79 inovovat??
pepazdepa-84>Ty vole Máro to je zase keců Oni se bojí říct, že to vypadá super a určo se bojí té rychlosti co na tom vyvineš ,
ale s tím pádem je to bohužel pravda :\
no rychlost vyvinu velkou, ale kdo to bude potom ale sakra brzdit....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mišuge Stepos79 inovovat??
Ducati1098>pepazdepa-84>Ty vole Máro to je zase keců Oni se bojí říct, že to vypadá super a určo se bojí té rychlosti co na tom vyvineš ,
ale s tím pádem je to bohužel pravda :\
no rychlost vyvinu velkou, ale kdo to bude potom ale sakra brzdit....
No tak s bržděním...sem si taky nějak nerozuměl...proti 750...jsem brzdil dřív....ale občas neúspěšně.....ještě že mají v Mostě takovou vychytávku jako je únikovka za cílovkou