1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm nebo husaberg?
Vana666 píše: Autor> je úplně běžné že každý slušný soutěžák najezdí kromě samotných závodů i spoustu kilometrů a hodin po lese a v terénu v rámci tréningu i jen tak, při vyjížďkách apod. Patřím tam taky a například celkem běžně děláme velké několikadenní přejezdy přes hory a doly prakticky bez asfaltu, třeba 800 km za tři-čtyři dny, většinou na slovensku nebo u nás, ale třeba i v italsko-francouzských alpách apod. Čtyřtakta už dva roky nemám žádného tak si na to beru svou 2T třístovku. Tahle dvoudobá motorka není žádný hendikep ani co se týká oleje ani spotřeby a ve chvíli kdy kamarádům čtyřtaktářům zvolna docházejí síly, já nemám žádný problém. Stejné etapy jsem jezdil i na KTM 520 a vím že to větší dřina je
A co se týká hmotnosti, v předchozím příspěvku jsem se zmínil o rozdílech ve váze i v poloze těžiště, takže vím že v samotných kilogramech to není
Ale určitě nechci svůj názor prosazovat, ať si to každý přebere sám. Mám hodně kamarádů co několik posledních let jezdí výhradně 4T a nedají na ně dopustit
Hele-sám 2T mám,nemám zájem prosazovat to či to,ale 2t už jsou minulost. 4T motory mají nesporné výhody,a jejich nevýhody se postupně odstraňují. To vidíš na GP,na motocrossu,a je tomu tak i na enduru.To je snad jasné. Já na 2T nedám dopustit,zrovna dneska jsem 5hodin honil 250 na trati na vranově,ale do lesa jedině 4t. Koho tahá,má cvičit... :lol: