1 reakcí na tento příspěvek Neuveritelne "vyhodne" pojisteni Direct
A po měsíci znova? A PAK ZAS?? To mě neříkej.
Zatím pouze platíš, počkej až budou mít platit oni
Naposledy editováno 18.10.2008 10:01:13
V případě havárky ti pojišťovny vždy hradí opravu v nových cenách dle faktury, nebo ti dá náhradu škody rozpočtem a opravu provedeš sám.
Tady amortizace neplatí, neodečítá se.
V případě odcizení celé motorky ti hradí cenu obvyklou - což je prodejní cena stejného nebo obdobného motocyklu k datu ocenění.
Pokud budu bourat třeba 5x do roka, tak mi zaplatí vše. Nemám žádný limit pro plnění.
Druhá otázka je, že se mi to promítne do škodního průběhu a zvednou mi pojistné. A když mě pojišťovna vyhodnotí jako rizikového klienta,tak mi smlouvu vypoví, což může i po kterékoliv pojistné události.
S limitem plnění se můžeš setkat například u čelního skla, kde ti zaplatí např. maximálně 10.000 Kč (pokud máš taksjednánu smlouvu).
Jinak máš recht, že musíš hodně řvát než něco dostaneš. Každý likvidátor je jen člověk a záleží na tom, na koho trefíš.
Když jsi ale vytrvalý a případně se ozveš na patřičných místech,tak plnění z 95% dostaneš jak máš....
Pojišťovny to na tebe zkouší....
A taky záleží na tom jaká pojišťovna.
Já mám Kooperativu a jsem maximálně spokojená.
Dá se s nimi mluvit....