Téma: GSX-R 600 srad
24.10.2008 v 17:13
Zdárec chlapy už mám asi čtvtou motorku od MZ 150 přes SV 650 a skončil jsem u GSXR 600 SRAD rok 2000 poslední model.Podle mě to na ten rok fakt jede a dá se říct že si není na co stěžovat a na to že sám sebe řadím spíše k racing jezdcům a hodně často jí držim pod krkem tak je ok.Spotřeba oleje je když ji netočíte skoro nulová a když ji dáváte minimálně nad 10 000 toček tak do 4 dcl.na 1000 km.V servise tvrděj že je to ok a dokonce továrna udává spotřebu 7 dcl na 1000 km až pokud více tak je to špatně a to podle mě nepočítaj stím že jí i na silnici držím pod krkem jak na okruhu takže do 4 dcl snad ok.Je mi jasný že někdo z vás ohrne nos že je stará není to litr ale myslím si že na naše silnice to bohatě stačí.Jo a už mám na ni najeto přes 13 000km.Přiznám se že toužím po novější nebo litru ale znáte to dnes už je přesicenej trh tak prodat to je problém.A to že to je vyšperkovaný a má to hromadu doplnků nikoho nezajímá ale to je na další jiné téma a také mi kamarád tvrdí at to neprodávám že starší vyšperkovanou motorku v super stavu má malo kdo a novou má každej.Ale proč vás tím vlastně zatěžuju?Spíš sháním o této motorce jakékoliv články testy tipy a rady.Všude toho píšou dost spíše o gsxr 600 od 2001.Nebo náký borce z Pardubic a okolí co ho maj pokec a projíždka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

6.4.2009 v 17:36 | Nahoru | #1
Dawe02> díky, chtěl bych 525ku řetěz, "tenký závodní"520 nevyužiju a spíš bych chtěl větší životnost a odolnost proti vytahání(pro lepší pocit když tomu nakládám ). Takže na 525 by snad na motořetězech měli kolečka mít, zkusím jim napsat, asi nejdřív koupím ten 15tizubý pastorek dopředu(300kč+post)-> myslíš že by šel použít ze 750SRADA? viz:motoretezy, nechám origo 46zub rozetu a uvidím co to udělá. Teda koukám, že jsem to napsal úplně blbě, chtěl jsem na předku zub ubrat a vzadu přidat(15/47) s tímhle převodem bych si příliš nepomohl. Chci to zpřevodovat do síly, často jezdím na nižšší otáčky a při pootevřeném plynu to dost cuká(město), tak kdybych změnil převod tak by se měl moto líp sbírat z nízkých otáček, maximálka mě moc netrápí. Chci to mít trochu "ostřejší", přijde mi ta šestka pod 10000RPM hrozně gumová a nemám srdce pořád jí rvát na fullgas :\
taky tajně sním o tom že se mi SRADík zvedne na zadní při akceleraci jen plynem tak vymejšlím blbosti dumal jsem nad tím, jak udělat poměr převodu tak, aby to mělo dost síly a přitom to bylo použitelné v normálním provozu, ne jen na "stunty" - nějaký rozumný kompromis

edit: když nad tím přemejšlím, co přesně by mělo za následek sebrání zoubku na obou dvou kolečkách 16/46 -> 15/45? dotaz na odborníka jako jsi ty pokud uberu zub na pastorku, je to víc do síly, když uberu vzadu tak zase do rychlosti....? co to přesně znamená ta divočina?....

Naposledy editováno 06.04.2009 18:43:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad

6.4.2009 v 20:48 | Nahoru | #2
Whistler>
pokud mas ted original, melo by to byt 16/45 dela to prevod 2.8125
pokud das 16/46 je to 2.875
pokud das 15/45 mas z toho rovne 3

Tak si udelej obrazek sam.
Cim mensi pr.pomer, tim "rychlejsi" prevod. Cim vetsi, tim vice "do sily". Jednoduse receno.

S tou divocinou jsem to myslel tak, ze to je uz moc silny prevod, ale myslel jsem ze mas 750 a original 16/43.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... Doomguy 35 15.9.2024 v 21:21 Doomguy
Z HD na sportovnější moto [1, 2, 3] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSX-R 600 Strom96 70 27.8.2024 v 15:29 raidercz
Motorka nedobíjí Suzuki GSX-R 600 borec638 7 27.8.2024 v 14:02 Milos1
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... Doomguy 0 25.8.2024 v 10:34 Doomguy
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 6 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_


TOPlist