97 to by mohlo bejt dobry rekl bych ze budes mit vlozku (takova velka podlozka) hned na zacatku vyfuku, mozna prehozeny lanka privery, doraz soupatka. Staci hodka prace a mas to otevreny docela dobre. Staci ti zvednou nadrz vyndat airbox pritom vycistit filtr, pak sundas karbos skontrolovat jestli se ti uplne dovira sytic, vycistit trysky skontrolovat jestli je hlavni 135, volnobezna 40, power 65 (nebo 60). Kouknes smerem ke klapkam jestli tam neni plisek co by to omezoval ale to pravdepodobne ne to by ti to asi jelo min. das jehlu na stredni zarez, tim vlastne zkotrolujes a vycistis komplet palivovou soustavu (pokud si puntickar vycisti i sitko v nadrzi), jeste jedno malinky je hned jak je pripojena hadicka na karbec. Pak uz jenom vejfuk dolu zkouknout jestli to tam neni pokud ne zkusit dratem (radsi neco mekciho) jestli to neni za zahyba to pak riznout vysekat zavarit nebo pokud je hned na zacatku staci odbrousit 3 svary (event. odvrtat). Jeste muze bejt nejaky omezeni v tom nejtlustsim, taky musis rezat ale jinak to holt nezjistis. Prehozeny lanka privery poznas snadno kdyz to pod nadrzi na moturku bude ukazovat na Low (zaplej klicek treba) tak dole to bude ukazovat na levej zarez - ma tam bejt pravej, staci je prohodit pak nastavit podle navodu, je tam i obrazek abys pochopil ty zarezy. Pak uz jen elektronika - treba omezovac otacek, ty zavreny jednotky. CDI umim otevrit, priveru oblbnout. Omezovac odsmiknout
Naposledy editováno 04.11.2008 20:30:47