Téma: Virago 535 vs Shadow 600
11.11.2008 v 14:45
Zdravim vás už nějakej pátek si lámu hlavu jakou mašinku si pořídit na začátek, Chci tento styl chopper.Moto bude staršího data vydání jelikož jsem limitovanej finančně bohužel :(
. S tím nic nenadělám a zadlužit se nechci.Ted řeším a řeším, je to těžký.Ještě další varianta nad kterou uvažuju si koupit čínskou čtyřkolku ale tam se bojim že budu víc stát než jezdit
.


Tak tohle přesně jsem řešil dva měsíce zpátky.. Částku jsem měl 50-60.tis max. nakonec vyhrála Shadow (měl jsem tak trochu štěstí kámoš opravuje a servisuje Harleje a dostal jsem od něj tip na vymazlenou Shadowku sice za 70, ale skutečně vymazlenou a tak nebylo co řešit), každopádně mi říkal nekupuj Virago, protože si časem sedneš na většího chopera a to Virago ti pak přijde strašně malý (vlastní zkušenost nepřed měl Virago za 2 měsíce přesedlal na Intrudera a teď samozdřejme Harlej ). no nejlepší bude pokud zkusíš oba. Já jezdil (zkusno) na Viragu 250, a 750 a můžu ti říct, že líp se mi jezdí na Shadow.. Virago 250 nebylo špatný(535 bude podobný), ale ta 750 ta mi vůbec nesedla..
1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 vs Shadow 600
virážka je prťavá a mají (prý) problémy s chlazením zadního válce. Jdi do shadowa, vypadá pěkně, je robustní, jede slušně... víc mě nenapadá, stejně se nakonec rozhodneš ty sám

Virago 535 opravdu působí oproti Shadow 600 subtilnějším dojmem a pro dobrou ergonomii je dobré investovat do předkopů. Výhody Viraga jsou v nižší hmotnosti, živějším motoru, kardanu, který nevyžaduje téměř žádnou péči (mazat a napínat řetěz u Shadowa je při delších cestách opruz) a luxusnímu přístupu ke všem místům při servisních úkonech. Kontrola ventilových vůlí nebo synchronizace karburátorů je hotová doslova za pár minut.
Ale v téhle kategorii jsou motorky jedna jako druhá - vyber tu, která se ti více líbí, nebo kterou seženeš v lepším stavu.
Ale v téhle kategorii jsou motorky jedna jako druhá - vyber tu, která se ti více líbí, nebo kterou seženeš v lepším stavu.
To samé jsem řešil před šesti lety
nakonec jsem se namíchl a koupil viro 750
Bral bych asi 535 má pěkné výfuky a kardan, ale šedou je krapet větší. Jel jsem na obou, pohoda, ale musím uznat, že šedou mi padl do ruky líp
Každopádně je to dilema




1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 vs Shadow 600
No ono je to skoro jedno, at koupíš tu nebo tu, za nějakej čas ti to bude málo a půjdeš do něčeho většího, je pravda že Shadow vypadá víc jako Sportster, takže stylovější je, na druhou stranu na Viragu jsem taky pár desítek disíc najezdil a nemůžu proti němu říct jediný špatný slovo, hlavně nevěř takovejm blbostem jako že se u něj blbě chladí zadní válec nebo co, to slyšim prvně, i když zadní válec se bude blbě chladit u všech V2 s motorem podél, to bysis musel koupit MotoGuzzi nebo BMW, takže kup si co se ti víc líbí, tady se chyba udělat nedá...
souhlasím s DMC.motobiker, pokud te to chytne tak za 3 roky běžiš koupit větší, asi jako většina.. A chybu neuděláš ani s jednou, ber tu, se kterou se ti nejlíp bude jezdit.... Znam par lidi co mají jak Shadowy tak Viraga a krom detajlů s tim nikdo zasadní problém neměl...
Naposledy editováno 11.11.2008 20:31:06
Naposledy editováno 11.11.2008 20:31:06
1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 vs Shadow 600
Petr-M600> Kardan je dobrá věc, ale zase nedá se tomu podřizovat výběr motorky, mě taky na Monsteru nebaví pořád ten řetěz mazat a napínat ho, ale když se mi ta mašina líbí tak co můžu dělat, podle toho bych nevybíral, jinak s tim Viragem nevim no, najel jsem na něm dost tisíců, stejně jako na XV500, a nikdy jsem takový problémy nezaznamenal...
1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 vs Shadow 600
Rozhodně Shadow, virážka je proti ní jako tříkolka a hlavně hondáááááááááááááá 
Edit: moja bábuška kardan má a je to fajné
Naposledy editováno 13.11.2008 14:21:34

Edit: moja bábuška kardan má a je to fajné
Naposledy editováno 13.11.2008 14:21:34
Spíš se rozhodni podle toho na které se ti bude líp sedět. 535 je opravdu mala motorka, najet na ni vic jak 200km bylo rpo me utrpeni(mam cca 180cm), tatovi ale zas velikostne vyhovuje(ma cca 174). O problemech chlazeni zadniho valce se pise, ale my s tim nikdy problem nemeli, ostatne to zvladaji i jiný V-twiny co nejsou vodníci(prakticky vsichni Haryci:) )Oproti shadow ma kardan a zivejsi motor, musi se vic tocit, kdezto VT ma kroutak i vykon o par tis otacek niž..obe patří do stejné kategorie, ale každá z nich stojí přesně na opačném konci. Chce to asi zkusit..
1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 vs Shadow 600
Měl jsem možnost na obou jezdit a určitě bych bral vt shadow.Virago na něj zdaleka nema.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 vs Shadow 600
Flop: Měl jsem možnost na obou jezdit a určitě bych bral vt shadow.Virago na něj zdaleka nema.
V čem konkrétně?
Jinak XV535 je nejprodávanější motorka všech dob v řadě zemí, včetně takového ráje motocyklů, jako je Německo. To o něčem svědčí...
1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 vs Shadow 600
jira123> to ja mel jiny problem pri vyberu choppera
aby na me nebyla moc mala,takze pro me minimalne SHADOW 600 - INTROS 800


1100Virago>Flop: Měl jsem možnost na obou jezdit a určitě bych bral vt shadow.Virago na něj zdaleka nema.
V čem konkrétně?
Jinak XV535 je nejprodávanější motorka všech dob v řadě zemí, včetně takového ráje motocyklů, jako je Německo. To o něčem svědčí...
No ono to ale zase taky neni taková výhoda mít motorku kterou má každej 3tí Chopperák, víš jak, jedinešnost jde pak do Hajzlu

Paja-BMW> Čágo Pájo, pro srovnání uvádím rozměry obou mašin Virago XV 535 a Intruder VS 800. První je vždy rozměr Viraga.
délka - 2225 - 2255mm
šířka - 780 - 770mm
výška - 1120 - 1200mm
rozvor - 1520 - 1560mm Suzuki - větší sklon vidlice.
sv.výška - 160 - 125mm
výška sedla - 720 - 685mm
hmotnost - 182 - 200kg
Moc velké rozdíly v tom nejsou co? Rozměry jsou dost podobné, to že je Virago malé je jenom mýtus
Měj se Bax
délka - 2225 - 2255mm
šířka - 780 - 770mm
výška - 1120 - 1200mm
rozvor - 1520 - 1560mm Suzuki - větší sklon vidlice.
sv.výška - 160 - 125mm
výška sedla - 720 - 685mm
hmotnost - 182 - 200kg
Moc velké rozdíly v tom nejsou co? Rozměry jsou dost podobné, to že je Virago malé je jenom mýtus

Měj se Bax



1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 vs Shadow 600
Doplním ještě rozměry Viraga XV 535 a Hondy Shadow. První jsou uvedeny rozměry Viraga.
délka: 2225 - 2355mm
šířka: 780 - 760mm
výška: 1120 - 1125mm
rozvor: 1520 - ???
výška sedla: 720 - 690mm
hmotnost: 182 - 199kg
Významější rozdíl je pouze v délce - Honda VT 600 je delší o 13cm. Ostatní je víceméně optický klam, který způsobuje malá nádrž!
Bax.
délka: 2225 - 2355mm
šířka: 780 - 760mm
výška: 1120 - 1125mm
rozvor: 1520 - ???
výška sedla: 720 - 690mm
hmotnost: 182 - 199kg
Významější rozdíl je pouze v délce - Honda VT 600 je delší o 13cm. Ostatní je víceméně optický klam, který způsobuje malá nádrž!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 vs Shadow 600
BAX> Ostatní je víceméně optický klam, který způsobuje malá nádrž!
No právě...



1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 vs Shadow 600
BAX> Tak promin, omlouvám se, samodřejmě že Virago XV535 je nejlepší Chopper jaký kdy byl v naší sluneční soustavě vyroben
, a kdo tvrdí něco jiného tak se rouhá!!!
To si chtěl slyšet???


To si chtěl slyšet???



DMC.motobiker> To jsi nemusel až tak
, akorát mě trochu vadí ty řeči tady kolem typu - 535 je malá motorka, chce to něco většího alespoň VS 800, přitom je intruder delší jen o pouhé 3cm
. Virago je podle mě víc povedené jak tvarově, tak v některých věcech i technicky!!! Navíc i to vodní chlazení k chopperáckýmu dvouválci mi prostě nějak nesedí
Měj se, všechno v poho. Bax






1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 vs Shadow 600
BAX> No s tím vodníkem to musím souhlasit, taky bych nechtěl Chopper/Cruiser s vodou chlazenym motorem, ale jináč Virago neni špatný, jediný co mě štvalo bylo jak sprasily ty výfuky, chtěl jsem si tam dát Ladáky, a voni to svaří z jednoho kusu, a ještě takhle neštastně, tohle bylo to nejhorší co mohly udělat, ale jinak ono to že to chce něco většího, tak to nebude jen o rozměrech, ale taky o zvuku, o kroutáku, ale hlavně o obsahu válců, obsah prostě nenahradíš, jináč třeba to samý je s Ducati Monsterem 600, tomu nikdo neřekne jinak než Malej Monster, a přitom je úplně stejně velkej jako Velký Monstery, má úplně stejnej rám, a i všechno ostatní je rozměrově identický, jsou to defakto stejný mašiny, ale je Malej protože má Nejslabší motor s Malym obsahem, a tak to může být i u Viraga, jo a sám si říkal že to že je Virko menší může být jen Optický Klam, protože má malou nádrž, ale Choppery jsou hlavně o Optice, to jakym působí dojmem je taky důležitý...
DMC.motobiker> de-facto máš pravdu, velká škoda je, že 535 je tvarově na pohled o trochu hezčí než 750 a 1100-vka, ale působí celkem malým dojmem. Trochu jí pomůže přepákování, vyšší řidítka, padáky a zadní opěrka s nosičem ale nic víc s tím nenaděláš. Krouťák má nic moc a zvuk
pokud neupravíš vejfuky jak by smet, navíc jsou fakt zprasený tím, že jsou svařený dohromady. Těhle věcí je fakt škoda! Jinak je to skvělá a spolehlivá mašina, která se dá sehnat za slušný peníz pro začátek a pohodový ježdění. Pozitivum alespoň je, že 535 je třeba o dost živější než daleko větší a mohutnější XVS650 Dragstar
.Měj se fajn Bax



1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 vs Shadow 600
BAX> No to máš pravdu, mě se taky víc líbí XV535 než třeba XV1100, ale zase holt už to má zvuk, krouták a je větší, jináč já jsem si na Viragu užil spoustu zábavy, a jak už jsem říkal, nikdy mě nesklamalo, spolehlivost a údržba za 1
a jediný co mi na něm vadilo byli ty výfuky, prakticky neni možný tam dát ladáky bez rozkuchání těch origoš laufů, a to se bude chtít málokomu, a ve všem ostatním spokojenost, jináč na XVS650 DragStaru jsem dělal řidičák, takže mi to nemusíš vyprávět, je to fakt lenoch, a já jsem tenkrát ještě ke všemu jezdil na XV500, která má super zvuk, 50 koní, je hodně živá, dá se na Choppera docela vohejbat v zatáčkách, a má takovej krouták že jsem to dodneška ještě na jiný mašině nezažil (můj kámoš co měl FZRko když se na ní svezl, tak to shrnul takhle: siwoe, to je nákej Vostrej Čopr!
), a pak mi daly do ruky DragStar 650, při mírnym vychílení do strany to začne škrtat stupačkama o zem, krouták nic moc a o výkonu se snad ani nedá mluvit, dáš tam 1-2-3 a jedeš 40, jak se říká Lemra Líná
, ale na druhou stranu po pocitový stránce mě zase úplně uchvátil, je to velká motorka, má dobrej zvuk, pěknej Design, a pěkně okopírovanej SoftTailovej rám, je to vlastně téměř dokonalá kopie H-D, až na ten motor, hodně dlouho jsem nad ním uvažoval, ale nakonec jsem přešel na styl Naháč/Street, a ta Ducati je oproti konkurenci přímo dokonalá, zvuk jak litr, vzhled jak litr, dokonalej podvozek, a dostačující motor, a na tom se dá jezdit taková palba že při přechodu z 535ky jsem dost dlouho nechápal jak velkej to je rozdíl, a výhoda pro mě je v tom že už můžu jezdit i v dešti, v blátě, v zimě, vlastně pořád, a nemusí se to pak půl dne leštit jako Virago, je to prostě můj kamarád do deště, a je s tim ještě větší sranda...
Ale jináč Chopper/Cruiser mám opět v plánu, ale až na důchod, ale už jedině H-D, nic jinýho už bych nechtěl, ale těžko říct jak to všechno bude za těch 30 let, každopádně takovej pěknej FatBoy to byl vždycky můj Americkej Sen...




Ale jináč Chopper/Cruiser mám opět v plánu, ale až na důchod, ale už jedině H-D, nic jinýho už bych nechtěl, ale těžko říct jak to všechno bude za těch 30 let, každopádně takovej pěknej FatBoy to byl vždycky můj Americkej Sen...
DMC.motobiker> je to tak, zatím jediné co mi na 535 vyloženě vadilo byl hrozně utlumenej zvuk. Pak jsem zezadu provrtal laufy podle návodu několika nadšenců a je to o.k. - nesrovnatelně lepší
. Dotatečně jsem pak zjistil, že laufy už byly jednou úplně otevřené a pak je někdo nějakým odborným, na pohled nezjistitelným způsobem zase zavřel. Zvuk to má opravdu dobrý, jak přesně vypadá vnitřek tlumiče nevím, akorát zvuk je ve srovnání s pouze odvrtaným tlumičem úplně jiný a hlubší. Nejsem už na nějaký to bláznění ale rád si někdy trochu zablbnu a můžu říct že s 535-kou se do zatáček opravdu dá a to dost ostře, zrychlení má celkem slušný taky.
Ta tvoje Ducati určitě dobrá bude, jsou to dost zajímavý mašiny
. O H -D časem..... uvažuju taky, určitě je to klasika s velkou duší
, měj se Bax

Ta tvoje Ducati určitě dobrá bude, jsou to dost zajímavý mašiny



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Seřízení karburátorů Shadow 600 [1, 2] Honda VT 600 Shadow | strakajn | 37 | 23.4.2025 v 07:01 1Gabo |
Zvuk v motoru Yamaha XV 535 Virago | Pepan96 | 11 | 21.4.2025 v 23:05 Jislama |
"ztlumeni" vykuchaných výfuků Honda VT 600 Shadow | 1Gabo | 11 | 9.4.2025 v 07:05 1Gabo |
Kompletace karburátoru Virago XV 535 Yamaha XV 535 Virago | Faster7 | 1 | 1.4.2025 v 09:42 1100Virago |
Kontrola hladiny oleje Virago Yamaha XV 535 Virago | Čoproň | 4 | 19.3.2025 v 14:33 HLADIKPA |