Téma: Kolik budeme platit od Noveho roku za prevod?
 
27.11.2008 v 08:49
http://auto.idnes.cz...506_auto_ojetiny_fdv

Takze to by znamenalo naprostou hruzu, ze se urednici uplne napakujou...
Euro 0 – 10 000 Kč
*EHS/ES: 70/220, 74/290, 77/102, 78/665, 83/351, 88/436, 89/458, 89/491
*EHK: 15 R00, 15 R01, 15 R02, 15 R03, 15 R04, 83 R00 A, 83 R00 B, 83 R01 A, 83 R01 B – platí pro M1 s max. hmotností nad 2 500 kg, obsaditelností nad 6 osob, v terénním provedení M1G + vozidla N1.

Euro I – 5 000 Kč
*EHS/ES: 91/441, 93/59, 94/12 – u N1, M1 s obsaditelností více než 6 osob a max. hmotností přes 2 500 kg
*EHK: 83 R01 B – pouze M1 s maximální hmotností do 2 500kg, s obsaditelností do max. 6 osob a v neterénním provedení; 83 R02 B, 83 R03 B – u N1, M1 s obsaditelností více než 6 osob a max. hmotností více než 2 500 kg.

Euro II – 3 000 Kč
*EHS/ES: 94/12/ (pouze M1), 96/44, 96/69, 98/77
*EHK: 83 R03 B – pouze M1 s obsaditelností do 6 osob (včetně) s max. hmotností do 2 500 kg (včetně), 83 R04 B.

vznětové motory – diesely pro vozidla kategorie M1, N1

Euro 0 – 10 000 Kč
*EHS/ES: 70/220, 74/290, 77/102, 78/665, 83/351, 88/436, 89/458, 89/491
*EHK: 15 R 00, 15 R 01, 15 R 02, 15 R 03, 15 R 04, 83 R 00, 83 R 00 C, 83 R 01 C – u M1 s max. hmotností nad 2 500 kg, s obsaditelností nad 6 osob, v terénním provedení (M1G) a N1.

Euro I – 5 000 Kč
*EHS/ES: 91/441, 93/59, 94/12 kat. N1 – I, II, III
*EHK: 83 R 01 C – pouze M1 max. hmotností do 2 500 kg (včetně) s obsaditelností do 6 osob (včetně) v neterénním provedení; 83 R 02 C, 83 R 03 C – u N1, M1 s obsaditelností nad 6 osob a max. hmotností
nad 2 500 kg, 49 R 02 A – limity emisí A, vozidla N1 a M1 s max. hmotností přes 3 500 kg.

Euro II – 3 000 Kč
*EHS/ES: 94/12 – pouze M1; 96/44, 96/69, 98/77, 91/542/
*EHS–B, 96/1/ES–B EHK: 83 R 03 C – pouze u M1 s obsaditelností do 6 osob (včetně) s max. hmotností do 2 500 kg (včetně), 83 R 04 C, 49 R 02 B – limity emisí B kat. N1 a M1 s max. hmotností přes 3 500 kg.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik budeme platit od Noveho roku za prevod?

27.11.2008 v 13:22 | Nahoru | #1

Prda1>Přesně se to bude dělat tak že sepíšete smlouvu bez data auto si na sebe pojistí nový majitel a bude vesele jezdit. Pokud ho jen zastaví řekne že má auto půjčené pokud bude průser a původnímu majiteli příjde obsílka dopíše do smlouvy datum a půjde ji ukázat na úřad že auto den před průserem prodal. Nebo se auto nechá v polopřevodu atd možnosti tu pořád sou tak nechápu proč to vůbec vymysleli.



A Ty si myslíš, že pokud někdo, kdo udělá průser s autem, které jakoby koupil, to vezme na sebe?

Prostě kdo si bude chtít koupit vrak, tak si připlatí. Je to podle mě logické. Jednak je to auto více nebezpečné a navíc je to větší ekologická zátěž. Mimochodem, ten vzduch pak dýcháme všichni.

(reakce na) Kolik budeme platit od Noveho roku za prevod?

27.11.2008 v 13:26 | Nahoru | #2
Mike.46: Když to chceš měřit takhle, tak mnohem větší ekologická zátěž je vyrábět další a další nová auta, když ta stará ještě slouží a jezdí Protože při výrobě nových a likvidaci starých aut vzniká těch emisí, které všichni dýcháme, taky dost a dost.

(reakce na) Kolik budeme platit od Noveho roku za prevod?

28.11.2008 v 06:43 | Nahoru | #3

Mike.46>Prda1>Přesně se to bude dělat tak že sepíšete smlouvu bez data auto si na sebe pojistí nový majitel a bude vesele jezdit. Pokud ho jen zastaví řekne že má auto půjčené pokud bude průser a původnímu majiteli příjde obsílka dopíše do smlouvy datum a půjde ji ukázat na úřad že auto den před průserem prodal. Nebo se auto nechá v polopřevodu atd možnosti tu pořád sou tak nechápu proč to vůbec vymysleli.

A Ty si myslíš, že pokud někdo, kdo udělá průser s autem, které jakoby koupil, to vezme na sebe?

Prostě kdo si bude chtít koupit vrak, tak si připlatí. Je to podle mě logické. Jednak je to auto více nebezpečné a navíc je to větší ekologická zátěž. Mimochodem, ten vzduch pak dýcháme všichni.

přesně tak výroba jednoho auta je mnohem těžší zátěš pro životní prostředí než provoz jedne stare herky bez katalyzátoru

(reakce na) Kolik budeme platit od Noveho roku za prevod?

28.11.2008 v 07:53 | Nahoru | #4
[quote]Mike.46>Prda1>Přesně se to bude dělat tak že sepíšete smlouvu bez data auto si na sebe pojistí nový majitel a bude vesele jezdit. Pokud ho jen zastaví řekne že má auto půjčené pokud bude průser a původnímu majiteli příjde obsílka dopíše do smlouvy datum a půjde ji ukázat na úřad že auto den před průserem prodal. Nebo se auto nechá v polopřevodu atd možnosti tu pořád sou tak nechápu proč to vůbec vymysleli.

A Ty si myslíš, že pokud někdo, kdo udělá průser s autem, které jakoby koupil, to vezme na sebe?

Proč by to bral na sebe já jako prodávající té herky budu mít od něho podepsanou smlouvu!jen doplním datum a je hotovo

(reakce na) Kolik budeme platit od Noveho roku za prevod?

28.11.2008 v 20:01 | Nahoru | #5

Mike.46>Prda1>Přesně se to bude dělat tak že sepíšete smlouvu bez data auto si na sebe pojistí nový majitel a bude vesele jezdit. Pokud ho jen zastaví řekne že má auto půjčené pokud bude průser a původnímu majiteli příjde obsílka dopíše do smlouvy datum a půjde ji ukázat na úřad že auto den před průserem prodal. Nebo se auto nechá v polopřevodu atd možnosti tu pořád sou tak nechápu proč to vůbec vymysleli.

A Ty si myslíš, že pokud někdo, kdo udělá průser s autem, které jakoby koupil, to vezme na sebe?

Prostě kdo si bude chtít koupit vrak, tak si připlatí. Je to podle mě logické. Jednak je to auto více nebezpečné a navíc je to větší ekologická zátěž. Mimochodem, ten vzduch pak dýcháme všichni.



Jo to je logické.Jasně Starej vrak neni nebezpečnej to jsou jen řidiči.Od toho jestli je nebezpečnej je tu technická.
Staré 120tky a podobný auta docela v poslední době vymizeli protože dost lidí má na to koupit si něco novějšího.A ti co ne těch není tolik co bejvalo.
Ty asi nebudeš mít problém s tim jezdit v novym autě.Něco staršího ti asi nic neříká.
Jinak jo souhlas,omezit dovoz starejch aut to jo.jinak jsou ty poplatky blbost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist