paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..nesmrtelne cestovni enduro
 
18.12.2008 v 03:16
Tak uvazuji, jestli se dneska delaji jeste vubec takove opravdove cestovni endura?
Proste motorka, kterou nalozim a bez srani se servisem najede 10 ci 20 tis. km. Velka nadrz, jednoducha technika, velka vydrz a odolnost..

Africa Twin - ta uz se nevyrabi.. ale tak nejak se to asi blizi mym predstavam..

LC 8 - asi motorka snu akorat na mne hodne vysoka (ale nejel jsem) a zbytecne moc techniky

BMW R 1200 GS - ja ji proste nemam rad, ale koncepce motoru je na cestovani super..

Varadero, V-Strom a jine hnusy nekomentuji..

PS: napada mne akorat nova Tenere..... hm?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro

18.12.2008 v 14:35 | Nahoru | #1
trinidad: A není lepší mít na motorce, která se honosí názvem "enduro" kola se špicemi a duší a neřešit pak někde na Sahaře, kde seženu lepidlo, duši a servis? Navíc, jestli si to správně pamatuju, tak tomu maníkovi neuletěl okraj, ale vylomil se kus kola. Zkusím to pohledat.
Proč si teda ti majitelé novějších Tigrů, kteří míří do terénu, předělávají kola na starší spicová?

(reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro

18.12.2008 v 15:37 | Nahoru | #2

1100Virago>trinidad: A není lepší mít na motorce, která se honosí názvem "enduro" kola se špicemi a duší a neřešit pak někde na Sahaře, kde seženu lepidlo, duši a servis? Navíc, jestli si to správně pamatuju, tak tomu maníkovi neuletěl okraj, ale vylomil se kus kola. Zkusím to pohledat.
Proč si teda ti majitelé novějších Tigrů, kteří míří do terénu, předělávají kola na starší spicová?

V-Strom se hnosí jménem Dual Purpouse bike. To že se tomu říká u nás enduro je věc jiná ne? Navíc i pojem cestovní enduro je dost široký. Jenže stále jsou tu evidentně lidi, kteří se kvůli slovíčku mohou postavit na hlavu.

Praporčík> Třeba Pan Europan je cesťák. Myslíš, že Varadero patří do stejné kategorie? Jestli ano, tak to je stejné jako srovnávat Varadero a LC9 Adventure S. Stejně velký rozdíl mezi nimi je. Je to cestovní enduro "a basta"

(reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro

18.12.2008 v 15:58 | Nahoru | #3
1100Virago>
...pokud někdo jede přes saharu, tak má lepidlo na kovy a slitiny(pokud má zdravý rozum)-kolo se s tím lepit dá-viděl jsem to na vlastní oči. Duši neřeš-do terénu se dávají duše i na bezdušové ráfky, protože hnutý drátěný ráfek je na bezduši stejně k ničemu, jako roztříštěný litý.Bez dílny nesrovnáš ani dráťák...krom toho jak jsem už psal..všude jezdí auta a tudíž jsou všude dílny a na cestě se na minuty a hodiny stejně nehraje...
..nechci tady dělat zarytého agresivce...jen mám pocit, že se u nás moc přeceňují vlastnosti určitých segmentů motorek..a je bohužel českým zvykem ty ostatní hanět...cestování po světě je přece vždycky hlavně o člověku, počasí, penězích, štěstí a teprve tam někde vzadu o motorce, autu, kolu..
..a proč si to majitelé předělávají? netuším, kdyby ty peníze dali na cestu, tak z toho budou mít větší požitek i užitek..

Naposledy editováno 18.12.2008 16:02:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist