s4r>nevím, ale co jsem viděl ten test sv650, tak si myslím že teda úplně nejhůř nevyšla. Jen mně zarážely podpálený ventily, ale tak to chce údržbu, převodovka je takhle vyřízená v hodně motorkách, s tím se nedá nic dělat. Měl jsem GS500E a tam taky převodovka byla v takovým stavu jako je u sv při 50tis km a šlapala jak hodinky. co se Jawy týká, tak se podívej že jawka s tím svým výkonem oproti japoncovi žere 1,5 násobek při stejným výkonu, musíš se starat o zapalování, svíčky vydržej čtvrtinu toho co svíčka ve čtyřtaktu, na jawách se docela sypalo dobíjení, občas se zapečou kontakty přerušovače a to není všechno na co bych si vzpomněl. Třeba si vem jak sedí na silnici. Co sedí líp? SV nebo J350? Co brzdí líp? No tak co by sis vybral? Jasný že můžeš oponovat tím že japonci jsou dražší na pořízení i na provoz, ale pokud jezdíš s rozumem, tak jsou mnohem bezpečnější a ovladatelnější