1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
To počítají s tím,že si to budeš překopávat,nebo na to prostě serou? To mě nejde do hlavy. Já skočil na novým SX 07,a to nejsem nějak extra letec a myslel jsem,že je po mě. Kučírek si to vzal po mě a myslel,že má ruce po 5cm kratší.
Nakonec to ladil myslím Kaudela.
A na EXC radši ani nezmiňovat,to je katastrofa teprve. Já myslel,že když si koupím novou motorku,tak si našteluji páčky a řadičku na boty(což jsem ani u CRF nemusel! )a jedu,ne že to budu dodělávat,jak nějakou chinu.
Marko- díky za nabídku,ale Rko 2009 můžu mít za 140 a troufám si tvrdit,že je lepší,jak SX.
Mám ale 2008R a na něm pouze 10MTH,bo loni nebyl moc čas a jsem spokojenej i v základu,jak cyp. Magimálně poladím ještě rassem a jinak si ho nechám na mé"vození krajinou" ještě příští rok. Tehdy jako horkou novinku jsem to měl za 158.Což byla cena super na dobu před rokem.
prackarr>bathed> jakto,že na jedné to bylo v pohodě a na jiných ne? To kdež mají ty berle tak předražené,tak na ně nemůžou dát pořádný párátka?
To počítají s tím,že si to budeš překopávat,nebo na to prostě serou? To mě nejde do hlavy. Já skočil na novým SX 07,a to nejsem nějak extra letec a myslel jsem,že je po mě. Kučírek si to vzal po mě a myslel,že má ruce po 5cm kratší.
Nakonec to ladil myslím Kaudela.
A na EXC radši ani nezmiňovat,to je katastrofa teprve. Já myslel,že když si koupím novou motorku,tak si našteluji páčky a řadičku na boty(což jsem ani u CRF nemusel! )a jedu,ne že to budu dodělávat,jak nějakou chinu.
.........
Už se to tady probíralo. Důvodem podle mně je to, že WP je ve 100% držení KTM. Byla to kdysi progresivní firma, která jako první na světě přišla s USD a o bezpákové PDS jednotce, která je z logiky věci (delší dráha chodu) koncepčně úplně jiná než "klasika" ani nemluvím..... Mají veškeré předpoklady pro to být na špici.... Jenže.... jenže..... ...... Jestliže v DirBike magazínu uváděli u CRF450R 09 jako TOP událost ne vstřikování ale přechod na KYB (a to poprávu), u KTM nic takového nehrozí! Tam je to jasně dané - na produkci, která je v oblasti off-roadů jednoznačně největší jdou sériové WP produkty. U každé série se tlačí výrazně na cenu. A tady se to jednoznačně nabízí! Sere mně že u KTM nikdo nepřemýšlí jako třeba právě u Hondy - Showa kulhá? Fajn! - dáme KYB!!!!!!
Komické je, že když můj ladič rozházel ty Factory vidle z 05, nenašel na nich nic jiného něž je u té série. Byly na pohled identické. Co ale bilo do očí bylo zpracování a povrchová úprava. Když jsem po tom pátral dál, tak jsem zjistil že na tu 300 ks sérii FR a nebo ISDE zkrátka vybírají ve skladech "lepší" díly a všechno pečlivě měří. Spasují pak dokupy jenom díly co dokonale lícují.... A zjištění že ty trouby co skládají pro sérii mají futra s velkou vrstvou teflonu, čímž eliminují právě výrobní tolerance (teflon uhne) tak to už je fakt k zblití..... Dovezeš motorku - nepéruje. Pojezdíš, ono to "povolí", ale to tak, že na patce u osy to vaklá v milimetrech...... .... no coment
Sere mně že po všech stránkách jinak perfektní produkt, je dehonestovaný takovýmhle zkurveným šlendriánem.....
EDIT: ještě drobná douška: je zvláštní, že lidi z jiných značek (i s Hondy), kteří si koupí WP vidle na krámě jako finální produkt, o něm pějí naprosto bájné ódy. Četl jsem kdysi v jakémsi holandském magazínu článek o týpkovi co přeskládával CRF 450R na ostrá endura. Hromada speciálních dílů (PeRo) a ejhle - WP! V rozhovoru tvrdil, že je to nejlepší co se dá pořidit.... Prase se v tom vyznej....
Naposledy editováno 11.01.2009 11:31:34