2 reakcí na tento příspěvek Co máte na KTM?
Třeba u Suzuki mě rozčiluje že jestli chci objednat díl tak tam musím napřed osobně přijet, říct jim to a pak si ho za 3 dny přijít vyzvednout. Jak u blbejch.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
Jen tak bokem..... daval jsem bratrankovi Hondu CR 80 do kupy a kdyz jsem se zastavil v Liberci v Honde (aut. dealer) a chtel objednat dil jednali se mnou jak s nymandem... typek me zacal poucovat at mu dam cislo ramu ze mi jinak nemuze objednat rozetu a zadni desticky. kdyz jsem mu rekl jakej to je rok, tvrdil ze to muze byt ruzny a ze potrebuje cislo ramu. Takze jsem do Liberce jel uplne zbytecne s vedomim ze koupit retezovou sadu je snad to nejzakladnejsi. A to snad nemel ani pastorek skladem... docela me to zklamalo protoze u KTM jsem zvyklej na jinej servis. U Hondy jsem cekal neco podobneho... Uz z toho duvodu bych si za svoje penize Hondu nekoupil, bo to je asi nejblizsi aut. dealer meho bydliste... a nemam nervy na to handrkovat se kuli kazdy kravine s panem "chytrym" prodavacem...
Naposledy editováno 14.01.2009 14:19:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co máte na KTM?
Vespa>KTMka je fajn v tom že nekašle na lidi. Když me HonzaM říkal jak mu vycházejí vstříc tak jsem to přikládal tomu že on je pro ně takovej lepší zákazník, ale i když jsem tam volal já kvůli nějaký drobný součástce tak se mnou jednali fakt přátelsky a nic nebyl problém. Na to nejsem u ostatních značek moc zvyklej, tam je běžnější přístup "dej sem prachy a neotravuj" :)
Třeba u Suzuki mě rozčiluje že jestli chci objednat díl tak tam musím napřed osobně přijet, říct jim to a pak si ho za 3 dny přijít vyzvednout. Jak u blbejch.
Vespići,ale toto je u Hondy aspon v Brně a ve Vestci v Praze taky. To nebude značkou,ale lidima. Třeba v Yamaze mě poslali do prdele. Myslíš,že to je Yamahou? Je to lidima,ničím jiným. V Hondě i volovinu za 50kč dodají do dvou dnů max.,spíše druhý den a stačí telefonem. I na typy,co se nevozej do Evropy!!
Pokud to má KTM taky tak,tak jen dobře. To je u mě starání se o zákazníka a ne nějaké pojebané oranžové dudlíky pro děcka.