Téma: Rozdíl mezi Yamaha FJR 1300 a Yamaha Dragstar 1100
 
11.1.2009 v 04:34
Nazdar draci, drive jsem měl Hondu Shadow 750, ted nemám nic, ale chci si koupit bud cestáka FJR - 3 roky stary, najeto 11 ooo Km - perfektni stav anebo novýho choppra Dragstara, priblizne za stejnou cenu.Chci to hlavne pro pohodu, delsi jizdy, rychlost nepotrebuji, fakt nevim co koupit. Zkuste mi napsat svoje dojmy-vice hlav vic vi. Dikes - ČEGI.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi Yamaha FJR 1300 a Yamaha Dragstar 1100

13.1.2009 v 10:07 | Nahoru | #1
Gal> Tak jsem si to teda dočetl až dokonce a musím říct, že jsem z toho smutný a možná i trošku naštvaný. Ten pseudotest nemá absolutně žádnou vypovídací hodnotu pro případného zájemce o motorku. Není v tom nic osobního, nicméně mi tak připadá, jako by ho dělala parta 17-ti letých diletantů, která si nějakým článkem snaží honit ego(ne všechny pasáže).

Takže pár oprav a připomínek:
- už první odstavec něco vypovídá o člověku, který to psal
- palubní počítač je velmi jednoduše nastavitelný za pomocí jednoho tlačítka pro zobrazování spotřeby buď v l/100 km nebo v km/l
- co se týče významu poloautomatu na FJR, i sama yamaha přiznala, že to byl krok vedle a vzhledem k faktu, že se řidič tohoto motocyklu častěji dloube v nose než používá řadičku, byl by mnohem přínosnější tempomat
- celý "článek" je prosycený tendencemi srovnávat FJR se závodními motorkami, viz závodní automatika to umí lépe apod.
- slyšeli jsme, že se přes 200 km/h lehce kýve. Mám na modelu 2006+ najeto zatím jen ubohých 50 000 km(jsou tu lidé, kteří tuhle motorku znají lépe) na modelu 2005 asi 1000 km a ŽÁDNÁ z nich se mi ani při rycholstech nad 250 km/h nekývala POKUD!!! jsem nepoužil top case. V tom případě je tok větru značně neusměrněný a háže motorkou už při rychostech blížících se 200. At už s originálním kufrem yamaha(givi 42l) nebo s givinou 52l
- v čem jste jezdili když jste poznali po vytažení bočních plastů, že vám netáhne na nohy? Já teda ani v kůži ani v textilu tohle nepoznám a v kraťasech to nezlobte se na mě nezkouším a nebudu

- tak a teď k těm náklonům, britským novinářům a pneumatikám :(
Nekritizujte britské novináře za vyčítavost vůči nízko položeným stupačkám. Když si zajedete do alp, kde se zatáčky projíždějí max. 40 km/h zjsitíte, že za chvíli brousíte nejen stupačky ale i hlavní stojan či brzdovou páku(a toho tisícihranu je opravdu škoda) a to vše při ne zase tak velkém náklonu. Tahle motorka má holt poměrně velký rozvor a je třeba ji do zatáček s opravdu malým poloměrem hodně klopit. V podstatě se dá říct, že při pohodové cestovní jízdě v hornatém terénu se dají šrouby na stupačkách ubrousit na pár tisících kilometrech.
Co se pneumatik týče tak se mi chtělo místy brečet z keců typu max. 5000 km nebo "pá pá adheze" Proč takhle dezorientujete lidi? Copak jste tam obuli, že vám to drží 5000 km nebo snad co rozjezd to drift? Michelin Pilot road2 mi vydrží vzadu přes 12 000 km s tím, že jedinou ztrátu adheze jsem pocítil po najetí předním kolem na bílou čáru za deště v opravdu velkém náklonu=vlastní chyba cestou na Vršič(Slovinsko) Na suché silnici žádná ztráta adheze nehrozí a to už jsem ji měl položenou tak, že jsem obrousil i tu brzdovou páku i centrální stojan.
"S tou spotřebou pneumatik máme celkem odborné infomrace" Kolik že to sad těch pneumatik jste spotřebovali k získání těch "informací"?
A na závěr bonbónek: Spotřeby. Od 7 do 10 litrů na 100 km. Smím se zeptat na kolika tisících kilometrech je to měřeno?
Protože zajet 2000 km se spotřebou 7 litrů si neumím zcela představit.
Na 3 různých FJRech s naprosto ale naprosto rozdílnými řidiči jak stylově tak věkově škála od 25 do 60 let se pohybuje spotřeba mezi 4(jen v alpách) po 6,5 litrů(spotřeba nad šest jen při dálničních přesunech nad 130 km/h = u nás nelegální)

- "200 km bez náznaku únavy" to se dá i na supersportu.

Hrozně rád bych si přečetl test na jakoukoli motorku, který je orpavdu prověřením kvalit a ne jen prodlužováním péra nevybouřených pseudopisálků. Test na kterém bude při testování supersportu napsán alespoň dvojciferný počet motohodin při testování endura či supersportu a pěticiferný počet ujetých km u cestovních strojů.

Neberte to jako osobní kritku, je to opravdu jen pohled člověka, který na té určité motorce alespoň něco maličko odjezdil :)

(reakce na) Rozdíl mezi Yamaha FJR 1300 a Yamaha Dragstar 1100

14.1.2009 v 10:31 | Nahoru | #2
Pitrisek> Odhadl si správně, že ta motorka najezdila přibližně 2000km, bylo to jen o 327km víc, dal sem si tu práci si to najít v účetnictví. S tímhle textem nemáme jako výrobní štáb moc co do činění. Od A do Z ho psal pan Drnovský, onen pán, který je vidět v záběrech. Je to bejvalej redaktor Motohouse a dalších různejch časopisů. Testoval tu motorku ještě pro jiný časopis, takže už jí znal. Nicméně spoustu informací čerpal z německého motorradu a britského .... nevzpomenu si. Mimochodem centrální yamaha s tím testem byla dost spokojená, že prej je objektivní. Já ho teda osobně taky nepovažuju za nejzdařilejší, ale v tu dobu sem se staral jen o výběr silnic pro natáčení a řízenim motorky s kameramanem. Text k obrázkům sem vlastně viděl až v hotovém zveřejněmém díle. Chápu tvoje rozhořčení zvlášť třeba nad tima gumama. Na mojí mašině taky nějaký gumy vydrží sotva pět a jiný deset tisíc. Ale třeba nad tou spotřebou to ne, to je ověřenej údaj, kdy se při každym tankování přesně na lístečky píše najetej počet km. Takže v tomhle se ho musim zastat. I když je pravda, že to měření probíhalo jen na 2327 kilákách.
Mě jde ale primárně o obrázky. jestli se ti líbily místa kde to bylo točený, skladba těch záběrů a tak. S tim mam něco společnýho, na tom se podílím. Jestli se ti líbilo aspoň tohle, tak já sem spokojenej Jestli ne, asi sem neodved úplně nejlepší práci.

(reakce na) Rozdíl mezi Yamaha FJR 1300 a Yamaha Dragstar 1100

14.11.2009 v 21:26 | Nahoru | #3
Pitrisek> Já nevím,ale ta spotřeba co píšeš od 4 -6,5 l je divná já se nedostanu pod 5,4l při kochačce a na spotřebu. Mám 08 AS.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist