Úpravy:
-zesílený rám ( převařený + spousta výztuh )
-vyměněna všechna ložiska za japonská Koyo ( prý kvalitnější než SKF ) + nové šrouby a gufera
-BB4
-výfuk Hikone ( typ 202 ) - udělal jsem ho 2-dílný, protože bych ho už kvůli množství vzpěr z rámu nevytáhl..
-karbonová klapka sání ( v plánu mám trojúhelníkové klapky )
-karburátor ze Simsona
-vyleštěné kanály
-zlepšené chlazení motoru a spojky ( kopie od L.O.mmaxe )
-kovové páčky namísto plastových ( při brždění se neohýbají )
Ikdyž je teprve v záběhu, v porovnání s originálem jede o dost lépe
Už se těším až bude hezky a budu řádit na okruhu
Tady je pár foto mojí MiniNinji...
[URL= velký dík putuje Corelovi9 za jeho cenné "rady do zahrady"
Edit: PMT od MišákaRR jsou nazuty - díky Mišáku, máš to u mě a nalepil jsem nové samolepky - snad se budou líbit...
[URL= na tunig-moto[/url]
Naposledy editováno 09.03.2009 13:53:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Slow>Ruck> na cenu ti prdím, udělej mi radši fotky jak jsi řešil výfuk.
Budeš potřebovat 3x koleno 90stupňů + rovnou trubku průměr 22mm ( na výrobu kolene )
1) výfuk Hikone typ 202 - uřízneš koleno a zbytečný držák podle obrázku ( červeně )
2) navaříš nový držák - 2mm plech s dírou pro šroub ( ten je modře )
3) uděláš protikus držáku na rámu - já ho mám pod sedlem uprostřed
4) výfuk ( nyní už bez kolena ) přiděláš na 1 šroub a nějak ho zatím přivážeš do polohy kde později bude.
5) uděláš si novou přírubu a naboduješ si komplet koleno - je to mrda*ka, chce to dělat ve dvou
6)buď koleno přivaříš k rezonátoru, anebo to jako já uděláš 2-dílný ( koleno půjde do trochu širší rozřízlý trubky + 2x kovová páska na hadice )
na druhým obrázku jsou vyznačena 3 kolena + schéma trubek jak jdou do sebe. já to dělal jen z důvodu rozebiratelnosti, takže pokud nemáš rám vyztuženej jako já, tak to dělat 2-dílný nemusíš...
[URL=