Úpravy:
-zesílený rám ( převařený + spousta výztuh )
-vyměněna všechna ložiska za japonská Koyo ( prý kvalitnější než SKF ) + nové šrouby a gufera
-BB4
-výfuk Hikone ( typ 202 ) - udělal jsem ho 2-dílný, protože bych ho už kvůli množství vzpěr z rámu nevytáhl..
-karbonová klapka sání ( v plánu mám trojúhelníkové klapky )
-karburátor ze Simsona
-vyleštěné kanály
-zlepšené chlazení motoru a spojky ( kopie od L.O.mmaxe )
-kovové páčky namísto plastových ( při brždění se neohýbají )
Ikdyž je teprve v záběhu, v porovnání s originálem jede o dost lépe
Už se těším až bude hezky a budu řádit na okruhu
Tady je pár foto mojí MiniNinji...
[URL= velký dík putuje Corelovi9 za jeho cenné "rady do zahrady"
Edit: PMT od MišákaRR jsou nazuty - díky Mišáku, máš to u mě a nalepil jsem nové samolepky - snad se budou líbit...
[URL= na tunig-moto[/url]
Naposledy editováno 09.03.2009 13:53:07
1 reakcí na tento příspěvek ****Ruckwasaki je slavná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Slow>Kluci nejezdí z vás někdo na Blate 2,5? případně silnější. zajímali by mě zkušenosti případně i porovnání s čínou.
rozhodne je blata lepsi nez čina to da rozum porad se v tom nehrabes jak v čine ale jaden hacek to ma je mensi nez čina spatne se na ni slozis jestli nejsi liliput Je to dobry tak pro treba dite ktery to chytne a bude jezdit treba i nekej ten zavod ale priprav si penezenku dily na Blatu jsou mnohonasobne drazsi nez u ciny Nemuzes na Blatu cpat dily z činy.