Téma: ZR-7 recenze??
8.6.2009 v 19:25
zdarec, nemate nekdo odkaz, nebo nejaky scan z casopisu tady te masiny??? predem dik moc

2 reakcí na tento příspěvek ZR-7 recenze??
Snad o ní nepřemýšlíš cosmonaute?
Je to slabý, starý, rozvlněný železo...


Peca> Hm... Koukám asi další odborník na ZR-7... Kolik jsi na ní nalítal?
Já jí měl jednu sezónu, cca. 8000km a jezdil jsem už na hodně strojích (nejen ty v profilu), takže snad jí můžu trochu zhodnotit.
To, že je to zastaralá, rozvlěná mrdka jsou kecy! Typický kecy lidí, co znaj jenom Bandita. Takže, je to typickej 4válcovej naháč s objemem 750 a podle toho se chová. Ano, motor je dosti stará konstrukce, brzdy nejsou žádnej zázrak, přední vidle je opravdu měkčí... Ale funguje to všechno dobře! Třeba je to tím, že jsem neměl žádnou zanedbanou mrdku z ČR. Měl jsem jí z Německa s 37000km a servisní knížkou. Mašina byla poctivě servisovaná a podle toho se taky chovala. Mechanik, kterej mi jí servisoval přes sezónu (samozřejmě bez jakkékoliv závady, pouze pravidelný servis), tak z ní byl hotovej, protože byla v mnohem lepším stavu než stejně stará ZR-7 se 17ti tisíci na tacho, kterou tam měl ten samej týden. Že by ta naše povaha česká?! Sraní na pravidelný servisy, stáčení km???
Průběh výkonu super! Mohl jsem jezdit i na 2500 otáček a pořád se to nedusilo. Táhlo to ve středu a i nahoře to ještě chytalo dech. Ovladatelnost není vůbec špatná. Jelikož jsem jí skoro dostal na hranu zadní gumy (známej svojí ZR-7S dostal úplně na hranu), tak kolínko nebylo daleko. Ať v technickejch pasážích v rychlostech od 70km/h do 120km/h v největších náklonech, anebo při lítání na rovinkách na okreskách 180km/h, nebo na dálnici při maximálce 205km/h na tacho, chovala se dobře. Jenom, když byly nějaký joooo nerovnosti a hrboly, tak mi jednou zavařila, ale to je taky chyba jezdce, nejen motorky. Supersport to není!
Celkově ta motorka byla skvělá! Ta motorka není dělaná blbě, je dělaná nekomplikovaně, takže o to míň se tam má co posrat. Je to vzducháč a stejně se nepřehřívala ani ve městě. Spotřeba? Dostal jsem jí na 4,5l/100km, takže pohoda, ale já spotřebu nikdy u motorek neřešil. Proč? Nežrala olej, měla pohodlný sedlo, nízký sedlo (nižší než CB500!!!), dobře se ovládala a nikdy mě nenechala ve štychu. Jediná nevýhoda byla váha. Pohotovostní je někde přes 225Kg, pokud si pamatuju? Proto to brždění není žádná klasa.
Jo a hlavní věc! V době, kdy jsem jí kupoval se jejich ceny pohybovaly průměrně o 10 000 Kč níž než u stejně starýho Bandita 600. Oproti němu má ZR-7 palivoměr a mnohem kvalitnější a hezčí výfuk. Ale také pouze 5ti kvalt. To je jediný co mě mrzelo.
Já jí měl jednu sezónu, cca. 8000km a jezdil jsem už na hodně strojích (nejen ty v profilu), takže snad jí můžu trochu zhodnotit.
To, že je to zastaralá, rozvlěná mrdka jsou kecy! Typický kecy lidí, co znaj jenom Bandita. Takže, je to typickej 4válcovej naháč s objemem 750 a podle toho se chová. Ano, motor je dosti stará konstrukce, brzdy nejsou žádnej zázrak, přední vidle je opravdu měkčí... Ale funguje to všechno dobře! Třeba je to tím, že jsem neměl žádnou zanedbanou mrdku z ČR. Měl jsem jí z Německa s 37000km a servisní knížkou. Mašina byla poctivě servisovaná a podle toho se taky chovala. Mechanik, kterej mi jí servisoval přes sezónu (samozřejmě bez jakkékoliv závady, pouze pravidelný servis), tak z ní byl hotovej, protože byla v mnohem lepším stavu než stejně stará ZR-7 se 17ti tisíci na tacho, kterou tam měl ten samej týden. Že by ta naše povaha česká?! Sraní na pravidelný servisy, stáčení km???
Průběh výkonu super! Mohl jsem jezdit i na 2500 otáček a pořád se to nedusilo. Táhlo to ve středu a i nahoře to ještě chytalo dech. Ovladatelnost není vůbec špatná. Jelikož jsem jí skoro dostal na hranu zadní gumy (známej svojí ZR-7S dostal úplně na hranu), tak kolínko nebylo daleko. Ať v technickejch pasážích v rychlostech od 70km/h do 120km/h v největších náklonech, anebo při lítání na rovinkách na okreskách 180km/h, nebo na dálnici při maximálce 205km/h na tacho, chovala se dobře. Jenom, když byly nějaký joooo nerovnosti a hrboly, tak mi jednou zavařila, ale to je taky chyba jezdce, nejen motorky. Supersport to není!
Celkově ta motorka byla skvělá! Ta motorka není dělaná blbě, je dělaná nekomplikovaně, takže o to míň se tam má co posrat. Je to vzducháč a stejně se nepřehřívala ani ve městě. Spotřeba? Dostal jsem jí na 4,5l/100km, takže pohoda, ale já spotřebu nikdy u motorek neřešil. Proč? Nežrala olej, měla pohodlný sedlo, nízký sedlo (nižší než CB500!!!), dobře se ovládala a nikdy mě nenechala ve štychu. Jediná nevýhoda byla váha. Pohotovostní je někde přes 225Kg, pokud si pamatuju? Proto to brždění není žádná klasa.
Jo a hlavní věc! V době, kdy jsem jí kupoval se jejich ceny pohybovaly průměrně o 10 000 Kč níž než u stejně starýho Bandita 600. Oproti němu má ZR-7 palivoměr a mnohem kvalitnější a hezčí výfuk. Ale také pouze 5ti kvalt. To je jediný co mě mrzelo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Po dosažení 5000 začnou otáčky kles... Kawasaki ZR 7 | Tatušo | 11 | 6.4.2025 v 10:03 Slávek-TDM |
Podložky pod banjo Kawasaki ZR 7 | dasto | 22 | 9.7.2024 v 09:16 Deadman |
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |