2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Natsu>fockewulf> Jenze takhle hlaska se hodne zneuziva proti vyznamu, ktery si popsal. A prave z toho ruznorodeho vykladu mi vztavaji chlupy a je me zle. U nas kdyz se vypocita prumerny leadtime pro danou objednavku,.. rekneme, ze zakaznikovi se slibi neco za mesic (naplanovano po prepoctu vsech moznych casovych prodlev, cas potrebny pro dodani, zapojeni, nakonfigurovani apod.) A zakaznik je debil a rekne, ze ho to nezajima, ze to chce za tyden. Tak sef je taky bohuzel debil, a rekne nas zakaznik nas pan... Za stejnou mzdu, se budes drit ty, a budes robit prescasy.. a beda ti, jestli se to nestihne, to dostanes pokutu. lol.. no kvalita
Pak ale netahej a nemotej problém se šéfem do problému se zákazníkem
Natsu>fockewulf> Jenze takhle hlaska se hodne zneuziva proti vyznamu, ktery si popsal. A prave z toho ruznorodeho vykladu mi vztavaji chlupy a je me zle. U nas kdyz se vypocita prumerny leadtime pro danou objednavku,.. rekneme, ze zakaznikovi se slibi neco za mesic (naplanovano po prepoctu vsech moznych casovych prodlev, cas potrebny pro dodani, zapojeni, nakonfigurovani apod.) A zakaznik je debil a rekne, ze ho to nezajima, ze to chce za tyden. Tak sef je taky bohuzel debil, a rekne nas zakaznik nas pan... Za stejnou mzdu, se budes drit ty, a budes robit prescasy.. a beda ti, jestli se to nestihne, to dostanes pokutu. lol.. no kvalita
Viz ostatní,pokud šéf neumí vysvětlit zákazníkovi, že to nejde nebo mu říct, že "bohužel nejsem schopen zajistit to do týdne, jsme nejlepší v oboru a nestihnem to dřív jak za měsíc" když zákazník začne s kecama, že jinde to umí do týdne, tak ho tam poslat a popřát hezký den. Tohle dělá brácha v jedné IT firmě a mají to povoleno od šéfa ->samo se pak drtivá zákazníků vrátí, bo zjistí, že jinde si spíš pohorší
a o tom to je, český pseudopodnikatel vidí kutálet se korunky, tak naslibuje hory doly a pak nestíhá...
Naposledy editováno 30.06.2009 13:52:23