Dan-D> +12V je je prostě napětí, které je na + pólu baterky. A může být buď "ostré", to znamená, že je stále připojené na baterku nezávisle na poloze klíčku, nebo "spínané", což znamená, že se objeví až při zapnutém klíčku. Bez zapnutého klíčku ti nic nesvíti (světla, brzdy, nejde klakson, není napájené CDI,...) - do spínačů na řidítkách nejde žádné napětí +12V. Při zapnutém klíčku jde do všech spínačů na řidítkách napětí +12V a čeká tam, až ho nějakým spínačem pustíš do spotřebiče (žárovky, klaksonu,...). Takže když potřebuješ odpůrek 560k připojit na +12V, tak je samozřejmě lepší ho připojit na "spínané" +12V a pod maskou se určitě nějaké najde (přívody k přepínačům, spínači přední brzdy a i ten černej kablík napájející elektroniku tachometru (ne osvětlení tachometru)). Kup si autozkoušečku na 12V, najdi třeba konektory, které spojují kablíky vedené k přední bzdě (nebo k tachometru), rozpoj je a zkoušečkou vyzkoušej, jestli se ti někde neobjeví napětí (rozsvítí se zkoušečka) při zapnutém klíčku a když ho vypneš, tak zkoušečka zhasne - to je to "spínané" +12V. Na ten kablík připoj ten odpůrek. Způsob připojení - různé bastlení, letování, spojkování, konektorování - to už je na tvém rozhodnutí.