paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Aprilia Ditech 50
16.8.2009 v 15:24
Zdravím, potřeboval bych poradit se skutrem Aprilie Ditech 50.Dlouho stál ,a nikdo na něm nejezdil.Jede dobře,ale asi má spatně nastavený volnoběch.Na křižovatce občas chcipne...děkuji za radu, nebo jest-li někdo neví kde sehnat manual:)
Dik

Naposledy editováno 19.11.2017 13:10:26

Aprilia Ditech 50

16.8.2009 v 16:05 | Nahoru | #1
TAk zkus povolit nebo spíš utáhnout volnoběžnou trysku ne?

Aprilia Ditech 50

16.8.2009 v 16:56 | Nahoru | #2
pánové... radši do toho nevrtejte :) ono totiž je to vstřikované :) žádný karburátor odborníci :)

Aprilia Ditech 50

16.8.2009 v 17:01 | Nahoru | #3
SR nemá karbec?Já na JEtforcu mám...Jestli máš karbec tak by měl být v ose karburátoru-šroubek na plochej šroubovák..

Aprilia Ditech 50

16.8.2009 v 17:03 | Nahoru | #4
Aprilia SR 50 ditech je vstřikovaná parádička... s odděleným mazáním atd..

Aprilia Ditech 50

16.8.2009 v 17:06 | Nahoru | #5
Oddělený mazání mám taky...Tak to se omlouvám,netušíl jsem že to je stříkačka tak to ti neporadím

Aprilia Ditech 50

16.8.2009 v 17:07 | Nahoru | #6
pokud to chcípá.... tak bych mrknul na vzduchovej filtr... ono pokud to jinak jede... tak té stříkačce nic nebude..., popřípadě vyčistit svíčku, tím nic nepokazíš.... ale tím to taky nebude... mrkni na filtr...

Aprilia Ditech 50

16.8.2009 v 18:16 | Nahoru | #7
Ono to má kolem vstřikovače gumový (nebo co je to za matroš) O-kroužky, ty občas odejdou, propálí se a pak to zlobí. Tak to možná bude ono.

Aprilia Ditech 50

16.8.2009 v 19:04 | Nahoru | #8
Tak vám to objasním: DiTech-direct injection technology=technologie přímého vstřikování.
Pokud majitel ani neví, co má za stroj, tak by do toho neměl vrtat a spíš to zavézt do servisu. Bohužel takových, které DiTecha umí je málo. Doporučil bych ti na netu stáhnout SERVISNÍ manuál a v něm vyhledat tabulku,která popisuje závady podle diagnostiky,kterou provedeš následovně: před tím,než zapneš klíček dej plyn naplno,drž ho do té doby než kontrolka zhasne a znovu se rozsvítí,po tom pusť plyn a zase ho dej nadoraz,až začne kontrolka blikat tak pusť plyn a počítej bliknutí, první ti zahlásí primární závadu, potom zahlásí ještě nějaké závady které jsou v paměti,až ukončí blikání,diagnostika je ukončena a vypneš klíček. Podle tvojich zapsaných počtů blikání (1-22) si najdeš v té tabulce závadu,dám příklad počet bliknutí 8-dvojitá chyba,chybný snímač polohy plynu TPS. Good luck!

Aprilia Ditech 50

16.8.2009 v 20:06 | Nahoru | #9
Martjas má pravdu...
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia SR50 vstrikovací hlava Aprilia SR 50 Ditech kokoška. 6 13.8.2023 v 00:02 Deniiisek
Prosím o radu-nejede-vyřešeno- Aprilia SR 50 Ditech Marrkk 28 10.8.2023 v 19:33 Deniiisek
Aprilia SR50 - nefunkční Display Aprilia SR 50 Ditech PanTaus 1 4.10.2022 v 13:27 X-tra-X
Oprava aprilia SR 50 ditech Aprilia SR 50 Ditech ZbyněkF 9 7.6.2022 v 12:47 Vojta24
Aprilia Sr 50 DiTech těsnení vstřik... Aprilia SR 50 Ditech kokoška. 2 5.11.2021 v 19:46 lubosak13


TOPlist