Téma: Jak funguje keihin CVK 32
Nedávno jsem tady cosi řešil a zajímal se, jak funguje jedna tryska v karburátoru.
Nakonec jsem našel celou stránku, kde je funkce a složení keihinu cvk 32 jak popsaná, tak vyobrazená :)
http://faq.ninja250.org/wiki/How_a_carburetor_works:_Carbs_explained

edit - radost může trochu kalit fakt, že se jedná o CVK 40, ale pohledově a funkčně je to stejný snad :)
Naposledy editováno 20.08.2009 21:46:33
Nakonec jsem našel celou stránku, kde je funkce a složení keihinu cvk 32 jak popsaná, tak vyobrazená :)
http://faq.ninja250.org/wiki/How_a_carburetor_works:_Carbs_explained

edit - radost může trochu kalit fakt, že se jedná o CVK 40, ale pohledově a funkčně je to stejný snad :)
Naposledy editováno 20.08.2009 21:46:33
1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje keihin CVK 32
Hladina podle mě má mít vliv na všechny trysky ve všech režimech.
Vždyť přece na základě rozdílu tlaku v plovákový komoře a u trysky ten karbec funguje!
resp. podtlak v sání musí to palivo vysát až k horní hraně trysky, tzn. překonat
výškový rozdíl mezi horní hranou trysky a hladinou paliva.
čili pokud se zvedne hladina, tahle výška (rozdíl) se zmenší, čili na vysátí paliva až k horní hraně trysky bude potřeba menší podtlak, resp. při stejném podtlaku se paliva vzsaje víc, tudíž se směs obohatí. opačně ochudí.
Vždyť přece na základě rozdílu tlaku v plovákový komoře a u trysky ten karbec funguje!
resp. podtlak v sání musí to palivo vysát až k horní hraně trysky, tzn. překonat
výškový rozdíl mezi horní hranou trysky a hladinou paliva.
čili pokud se zvedne hladina, tahle výška (rozdíl) se zmenší, čili na vysátí paliva až k horní hraně trysky bude potřeba menší podtlak, resp. při stejném podtlaku se paliva vzsaje víc, tudíž se směs obohatí. opačně ochudí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje keihin CVK 32
Dargas>Vždyť přece na základě rozdílu tlaku v plovákový komoře a u trysky ten karbec funguje!
resp. podtlak v sání musí to palivo vysát až k horní hraně trysky, tzn. překonat
výškový rozdíl mezi horní hranou trysky a hladinou paliva.
Přesně tak, třeba na sradovi když jedu kilo a víc palivo stříká přes trysku a jehlu přímo do difuzoru

Do airboxu je přes náfuky natlačený vzduch a tlak by způsobil zchudnutí směsi, což se projeví vynecháním zážehů již nad 40-50km/h !!! (vyzkoušel jsem) Takovej to má vliv....
Takže z airboxu vede hadička která potřebný tlak přivádí na vršek plovákových komor.
Čím větší rychlost , tím větší tlak. Třeba tak funguje i turboregulace na karbecech
.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.