kdyz jsem delal pistni sadu, meril jsem presne presah pist/horni hrana valce a bylo tam do plusu cca 2-3 setiny, coz je OK, ale da se sehnat silnejsi tesneni pod valec nez 0,75mm?
Slabsi jsou, 0,2 0,4 0,5mm, ale silnejsi?
Proc to chci? chci vyzkouset jak to pojede s vetsi vuli (s mensi kompresi), bude li to OK, tak motor budu setrit a vykon bude stacit, myslel jsem napr 0,80mm tesneni.
Mozna je to pic...., ale rad kutim:))
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC
Yz 250>a nebylo by lepší dat silnější tesnění pod hlavu než pod válec?
Tak to asi fakt neeee pod hlavou jsou jen o-krouzky a hlava na valec doseda lapovanyma plochama
Jack:
Klidne dej dve tesneni 0,4 na sebe, pul stovky stejne nepoznas a motor to taky neusetri.Pokud chces aby to bylo znatelny, dej tesneni milimetr tluste.Dat na sebe dve tesneni ROzhodne neni prasarna, dela se to tak i na fabrickych motorkach kdyz chteji dosahnout pozadovane tloustky tesneni.. Prasarna je srat mezi kartery silikon
Naposledy editováno 08.09.2009 12:59:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC
Lenny55>Tak to asi fakt neeee pod hlavou jsou jen o-krouzky a hlava na valec doseda lapovanyma plochama
Jack:
Klidne dej dve tesneni 0,4 na sebe, pul stovky stejne nepoznas a motor to taky neusetri.Pokud chces aby to bylo znatelny, dej tesneni milimetr tluste.Dat na sebe dve tesneni ROzhodne neni prasarna, dela se to tak i na fabrickych motorkach kdyz chteji dosahnout pozadovane tloustky tesneni.. Prasarna je srat mezi kartery silikon
Lenny dikys za radu, presne tak jsem to potreboval vedet
Zkusim tam dat v dlouhych zimnich vecerach 1x40 + 1x50 a uvidime, podle me to motor musi setrit:)
P.S: mozna po 3.10. uz to resit nebudu:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC
ja bych to ale nedelal mensi kompres= mensi kroutak v nizsich otackach